اخبار عمومی
اعلام وصول 2
255404
تاریخ انتشار: 1397/09/03 19:17
شهرداری لیکک در راستای توجه به مناسبت های دینی و عینیت بخشی به مصوبات شورای فرهنگ عمومی اقدام به آذین بندی و نور افشانی میادین و خیابان های اصلی شهر کرد

عصرجهان-شهرداری لیکک علاوه بر انجام فعالیت های عمرانی در راستای توجه به فرهنگ عمومی پیش آهنگ سایر دستگاه ها است به گونه ای که در جلسات شورای فرهنگ عمومی از عملکرد شهرداری تقدیر گردید.

شهرداری لیکک در ماه ربیع الاول و در آستانه میلاد نبی اکرم(ص) و در راستای توجه به مناسبت های دینی و عینیت بخشی به مصوبات شورای فرهنگ عمومی بالاخص توصیه های حجت الاسلام افروغی امام جمعه شهر اقدام به آذین بندی و نور افشانی میادین و خیابان های اصلی شهر کرد.

اینگونه اقدمات فرهنگی شهرداری از جمله توجه به مناسبت های ماه های رمضان، محرم و صفر، نصب تمثال شهدای شهرستان در بلوار اصلی شهر تقدیر صاحب نظران حوزه دین، فرهنگ و دستگاه ها مسئول را به دنبال داشت.

شایان ذکر است شهرداری لیکک در تمام مناسبت ها به صورت مستقل و یا همیاری با دستگاه های ذی ربط مشارکت دارد و به مناسبت میلاد نبی اکرم(ص) علاوه بر آذین بندی و نورافشانی میادین و خیابان های اصلی شهر، برنامه جشنی را هم به صورت مشارکتی ترتیب داده است



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*