اخبار عمومی
اعلام وصول 2
255411
تاریخ انتشار: 1397/09/04 22:17
عدل هاشمی پور نایب رئیس کمسیون انرژی در آئین اختتامیه دهمین نمایشگاه تخصصی نفت و حفاری خوزستان؛ با تقدير از وزير نفت در خصوص کمک به عمران شهرستان بهمئی، خواستار توجه بيشتر به اين شهرستان محروم شد.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، آیین اختتامیه این نمایشگاه که در سالن اجتماعات نمایشگاه بین المللی خوزستان در اهواز و با حضور مهندس احمد محمدي مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، عدل هاشمی‌پور عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، مهندس سيدعبدالله موسوي مديرعامل شرکت ملي حفاري ايران و جمعی از سازندگان و شرکت هاي حاضر در نمايشگاه، برگزار شد.


بنا به همین گزارش در این آیین مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران با بیان اینکه باید دانش های پنهان موجود در کشور را آشکار و از آنها رونمایی کنیم، گفت: یکی از وظایف اصلی مدیران نفتی به خصوص در استان خوزستان حمایت از ساخت داخل و توانمندی های استانی و کشوری است تا در این حوزه شاهد رشد و توسعه باشیم.
مهندس سید عبدالله موسوی افزود: برپایی چنین نمایشگاه هایی در شرایط فعلی کشور بسیار اهمیت دارد زیرا باید توانمندی ها، پتانسیل ها و دانش فنی در مجامع مختلف با یکدیگر تلفیق شوند تا بتوانیم از داشته های کشور بهترین استفاده را انجام دهیم.
مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران ادامه داد: یکی از وظایف اصلی مدیران نفتی به خصوص در استان خوزستان حمایت از ساخت داخل و توانمندی های استانی و کشوری است تا در این حوزه شاهد رشد و توسعه باشیم. در این زمینه مجامع علمی و دانشگاه ها می توانند بسیار اثرگذار باشند .


استان خوزستان نقش ویژه ای در اقتصاد کشور دارد
در این آیین نماینده مردم کهگیلویه و نایب رئیس کمیسیون انرژی اظهار داشت: با توجه به اينکه اقتصاد کشور به نفت متکي است راه کم اثر کردن تحريم ها، قطع وابستگي به نفت است.
هاشمی پور همچنين با تقدير از وزير نفت در خصوص کمک به عمران شهرستان بهمئي، توجه بيشتر به اين شهرستان محروم را خواستار شد.
عدل هاشمی پور با تاکيد بر حمايت از سازندگان داخلي، افزود: بايد اقتصاد مقاومتی را جدي بگيريم و تلاش مان را در اين عرصه افزایش دهیم.
وي با بيان اين که استان خوزستان نقش ویژه ای در اقتصاد کشور دارد، اظهار کرد: امیدوارم همه مسئولان همت کنند تا شاهد برپایی نمایشگاه بين المللي نفت در این استان باشیم.
وي گفت: در اين نمايشگاه 220 شرکت از 11 استان حضور داشتند که 70 درصد آنها سازنده، 20 درصد تامين کننده و 10 درصد دانش بنيان بودند.
 دهمین نمایشگاه تخصصي ساخت داخل تجهیزات صنعت نفت و حفاری خوزستان از اول تا چهارم آذرماه 1397 در محل نمایشگاه های بین المللی اهواز برگزار شد.

 



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*