اخبار عمومی
اعلام وصول 2
255420
تاریخ انتشار: 1397/09/06 00:31
با ارسال بیانیه‌‌ای مطرح شد؛
مردم استان کهگیلویه وبویراحمد مستحضر باشند فرزندان انقلابی شما در دادگستری استان، خدام همه‌ی مردم ولایی استان خواهند بود و اقدامان قضایی خودشان را با تمام قدرت ادامه خواهند داد.

حجت الاسلام و المسلمین مزارعی رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی ازمردم انقلابی استان درخواست کرد: مردم از برگزاری هرگونه تجمع به منظور حمایت از دستگاه قضایی استان خودداری نمایند.


 به گزارش پایگاه خبری عصر جهان به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد، به دنبال قاطعیت و حرکت انقلابی دادگستری استان در جهت حمایت از حقوق بیت المال، رئیس کل دادگستری از حمایت‌های بیدریغ مردم استان علی الخصوص امت حزب الله و قهرمان استان، خانواده‌های معظم شهداء، بسیجیان و دانشجویان فرهیخته و همه‌ی آنهایی که قلبشان برای سربلندی و عزت ایران اسلامی می‌تپد تشکر نمود.
مقام ارشد قضایی استان با اظهار اینکه حمایت از حقوق عامه‌ی مردم و جلوگیری از پایمال شدن حقوق بیت المال وظیفه‌ی ذاتی و قانونی قوه‌ی قضائیه است، افزود: قوه قضائیه بر اساس قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و در اجرای منویات مقام معظم رهبری، تمام تلاس خود را در احقاق حقوق عامه‌ی مردم بکار می‌گیرد، اما در این راستا ضمن آنکه از از حمایت دلسوزان انقلاب اسلامی تشکر می‌نمایم برگزاری هیچ گونه تجمعی را در این زمینه ضروری ندانسته و استدعایم از مردم استان کهگیلویه وبویراحمد این است از هرگونه تجمعی در این زمینه خودداری نمایند.
 حجت الاسلام والمسلمین مزارعی درپایان ضمن آرزوی توفیق برای همه‌ی خدمتگزاران نظام اسلامی گفت: مردم استان کهگیلویه وبویراحمد مستحضر باشند فرزندان انقلابی شما در دادگستری استان، خدام همه‌ی مردم ولایی استان خواهند بود و اقدامان قضایی خودشان را با تمام قدرت ادامه خواهند داد.
خادم شما در دادگستری کل استان کهگیلویه وبویراحمد
مزارعی
5 آذر 97



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*