اخبار عمومی
اعلام وصول 2
255477
تاریخ انتشار: 1397/09/10 23:09
رئیس آبفای ایذه در نشست خبری مطرح کرد؛
خواجوی تصریح کرد: ایذه در بحران آب است، عده ای گمان میکنند با بارش های اخیر دیگر مشکل آب نخواهیم داشت در صورتی که ما مشکل تولید آب داریم و تنها راه مقابله با این بحران تا قبل از انتقال آب از سد کارون به دشت ایذه، انتقال آب از منطقه مال آقا یا سوسن است تا حداقل بتوانیم این مشکل را کنترل کنیم.

به گزارش رحیم آورچه خبرنگار خبرگزاری عصر جهان، حسین خواجوی رئیس اداره آب و فاضلاب شهری ایذه در نشست خبری حضور پیدا کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
خواجوی گفت: شهرستان ایذه و بخش دهدز فقر آب دارند و در شرایط بحران آب در فصل گرما به سر میبرند، اگر به فکر چاره نباشیم در سال های نه چندان دور دیگر در ایذه نمیتوان زیست.
خواجوی ادامه داد: زمانی شهر ایذه از لحاظ آب و هوا بهترین نقطه خوزستان بود و مردم اصلا از سیستم سرمایشی در فصول گرم استفاده نمیکردند، اما به دلیل شرایط جوی و محیطی آب و هوای شهرستان ایذه به این روز افتاد.
خواجوی تصریح کرد: ایذه در بحران آب است، عده ای گمان میکنند با بارش های اخیر دیگر مشکل آب نخواهیم داشت در صورتی که ما مشکل تولید آب داریم، ما کمتر از ۱۳ حلقه چاه آب داریم و آبی که تولید میشود پاسخگوی مشترکین ما نیست، دو حلقه چاه اتابکی و ناشلیل را وارد مدار کردیم و به دنبال حفر سه حلقه چاه در مناطق اشکفت، نورآباد و بلوطک هستیم، هر چند اگر مدیران استانی همت کنند و این سه حلقه چاه هم وارد مدار شود باز هم مشکل تولید آب خواهیم داشت.
خواجوی ادامه داد: در ایذه تقاضای آب بیشتر از عرضه آن است و تنها راه مقابله با این بحران تا قبل از انتقال آب از سد کارون به دشت ایذه، انتقال آب از منطقه مال آقا یا سوسن است تا حداقل بتوانیم این مشکل را کنترل کنیم.
خواجوی گفت: در ایام خانه تکانی عید نوروز و فصل گرما اگر مدیریت توزیع آب یکسان به تمام نقاط و محلات شهر ایذه توسط ما و مدیرت مصرف آب توسط شهروندان صورت نگیرد قطعا تابستان بحرانی را خواهیم داشت.
خواجوی در پایان ضمن تقدیر از خبرنگاران که همیشه پیگیر مشکلات مردم هستند گفت: آقای فرشید بویری مسئول سابق روابط عمومی آبفای ایذه که رابطه بسیار صمیمی با خبرنگاران دارد یکی از کارمندان نمونه اداره ما است و به علت نیاز به تجربه ایشان در امور فنی ترجیح دادم در قسمت دفتر فنی به ما کمک کند و آقای قدرت یوسفی مسئول جدید روابط عمومی هم باید راه این عزیز را ادامه دهد و همیشه با احترام با خبرنگاران تعامل داشته باشد

برچسب ها:
حسین خواجوی ؛ ایذه ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*