اخبار عمومی
اعلام وصول 2
255523
تاریخ انتشار: 1397/09/17 23:31
(هزینه شدن برای آقای رئیسی به امثال بنده بود ولی دکان و دسته چک آستان قدس رضوی به کام شما بود) این ذهنیت را حداقل برای عوام قویا" ایجاد می کند که خدای ناکرده در حسرت و طمع پست و منصب این چنین موضعی را در قبال دوست و همکار عقیدتی خود اتخاذ کرده اید!

به گزارش پایگاه خبری عصر جهان، پس از انتشار پیام هایی از سوی ستار هدایتخواه نماینده پیشین بویراحمد و تاجگردون نماینده فعلی مجلس و رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس علیه همدیگر سرانجام هدایتخواه تاجگردون را به مناظره طلبید. به دنبال این کنش و واکنش ها سید علی محمد بزرگواری نماینده ادوار مجلس یاداشتی تند و تیز خطاب به ستار هدایتخواه نماینده اسبق مجلس نوشت(لینک یاداشت)
در ادامه برخی به این اظهار نظر بزرگواری واکنش نشان دادند که یکی از آنها به شرح زیر است:


حاج آقای بزرگواری ما هم دوست داریم و صلاح را در این می بینیم که با توجه به شرایط فرهنگی و تعصبی مردم استان و همچنین فشار مضاعف اقتصادی و بار روانی آن بر مردم، نقدها و مقایسه ها ملایم تر و البته مشروح بیان شود (هرچند "برخی" رسانه ها و قشرهای متعصب سیاست زده، تحریف می کنند و دامن می زنند و بهره برداری می کنند)!
اما جسارتا" مراقب باشید؛ چراکه سوای از انقلابی بودن یا نبودن آقای تاجگردون، سابقه ی رفتار و عملکرد ایشان نشان داده که همیشه مترصد این چنین فرصت هایی است... که به زعم خود، شخص و چهره مورد نظر را شکار کند و از اتفاق افتاده بهره ممکن را ببرد؛ به خصوص اینکه شما در مطلب تان انگشت گذاشته اید به روی این مورد خاص که (هزینه شدن برای آقای رئیسی به امثال بنده بود ولی دکان و دسته چک آستان قدس رضوی به کام شما بود) این ذهنیت را حداقل برای عوام قویا" ایجاد می کند که خدای ناکرده در حسرت و طمع پست و منصب این چنین موضعی را در قبال دوست و همکار عقیدتی خود اتخاذ کرده اید!
ما در 8 سال دوره ی نمایندگی حضرتعالی جز صداقت و دوری از آلودگی های سیاسی و اقتصادی چیزی از شما ندیدیم و در عین حال نگران روحیه ی احساسی و صداقت بیش از حدتان هستیم که نکند ناخواسته آب در آسیاب جریان فکری و سیاسی مقابل ریخته شود و چهار دهه فعالیت و چهره ارزشی تان زیر سؤال رود!
حسین علی پور



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*