اخبار عمومی
اعلام وصول 2
255530
تاریخ انتشار: 1397/09/18 00:11
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با بیان این‌که در حال حاضر لیست مازاد نداریم، گفت: منتظر جلسه با هیات‌مدیره پس از بازی با سپاهان هستیم تا درباره جذب بازیکن صحبت کنیم. اگر پنجره نقل و انتقالات برای استقلال خوزستان باز نشود، لیست مازاد نخواهیم داشت و باید تلاش کنیم همین نفرات را حفظ کنیم.

عصرجهان-کریم بوستانی سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهارکرد: بعد از بازی با سایپا که خوشبختانه بازیکنان‌مان عملکرد خوبی داشتند، تمرینات تیم با روحیه در حال انجام است و بازیکنان‌مان اتفاقات اخیر از جمله کسر شش امتیاز و محرومیت از پنجره نقل و انتقالات را به فراموشی سپرده‌اند و تمرکزشان روی ادامه مسابقات لیگ است.

وی بیان کرد: در حال حاضر منتظر بازی با سپاهان هستیم تا ان‌شاءالله یک بازی بسیار خوب انجام دهیم. سپاهان پرافتخارترین تیم ایران محسوب می‌شود و می‌دانیم که تیم قوی است و از کادر فنی بسیار خوبی بهره می‌برد. خود من چندین سال در کنار آقای قلعه‌نویی کار کردم و از او شناخت دارم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان افزود: سپاهان برای قهرمانی در لیگ برتر می‌جنگد و ما هم برای فرار از سقوط تلاش می‌کنیم. در مجموع بازی سختی با سپاهان داریم ولی ناامید نیستیم. در دیدار با سایپا نیز همه می‌گفتند که بازی سختی پیش‌رو داریم ولی بازیکنان ما خیلی خوب تلاش کردند و توانستیم به یک امتیاز برسیم. امیدوارم در بازی با سپاهان نیز مانند دیدار با سایپا کار کنیم و بتوانیم از این دیدار هم نتیجه بگیریم.

وی خاطرنشان‌کرد: در ادامه لیگ برتر کشور تعطیلات می‌تواند به استقلال خوزستان کمک کند و امیدوارم قسط اول مطالبات دیوید ساکانی به موقع پرداخت شود زیرا اگر این مهم صورت بگیرد، پنجره نقل و انتقالات برای استقلال خوزستان باز خواهد شد و می‌توانیم تیم را تقویت کنیم. ما واقعا به بازیکن نیاز داریم.

بوستانی ادامه داد: در حال حاضر لیست مازاد نداریم و منتظر هستیم بعد از بازی با سپاهان و جلسه‌ای که با هیات مدیره خواهیم داشت، در خصوص وضعیت تیم و این‌که آیا می‌توانیم بازیکن جذب کنیم، صحبت کنیم. اگر پنجره نقل و انتقالات برای استقلال خوزستان باز نشود، لیست مازاد نخواهیم داشت و باید تلاش کنیم همین نفرات را حفظ کنیم.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*