اخبار عمومی
اعلام وصول 2
255534
تاریخ انتشار: 1397/09/18 20:06
عدل هاشمی پور خطاب به استاندار؛
عدل هاشمی پور خطاب به استاندار: آگاه باشید که اگر جناب پرواز آسمان ریسمان بافته، مغلطه و سفسطه نموده و در صدد توجیه عملکرد نادرستش برآید هرگز نباید مورد پذیرش واقع گردد زیرا هیچ مصلحتی، بالاتر از مصلحت مردم نیست.

عصرجهان-پس از برکناری دولتخواه رئیس بنیاد شهید شهرستان کهگیلویه، پرواز مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد  این اقدام مدیر کل بنیاد شهید،استان را نسنجیده خواند و اقدام مدیرکل مخالف شعار های دولت ارزیابی کردند و گفتند استاندار خواستار بررسی موضوع شدند(لینک)
روز تودیع هم دولتخواه به طور مستتر این اقدام مدیرکل را در راستای اجرای منویات نماینده مجلس ارزیابی کردند
به دنبال وقوع این رویداد های عدل هاشمی پور نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس با نگارش یاداشتی خطاب به دکتر احمدی استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد نوشت:


بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای دکتر احمدی استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد
                                                                        سلام علیکم
با صلوات بر محمد و آل محمد (ص) سربلندی مردم و مسئولان در نزد وجدان شان و خدای سبحان را آرزومندم.
در همین راستا بیان نکاتی چند به جهت اهمیت، ضرورت دارد.
امید است همگان با گذر از امیال فرعی در جهت پویایی و تعالی مسیر راستین انقلاب حرکت نماییم.
نیک مستحضرید حفظ وحدت و انسجام موجود در میان مردم و تلاش در جهت استحکام آن، وظیفه همگان بویژه دلسوزان انقلاب، از الطاف کریمه ی الهی، از اهداف و وصایای مؤکد امام راحل و منویات رهبر فرزانه انقلاب است.
بی شک، ایجاد بستر مناسب و زمینه ی تحقق این فریضه ی مهم، از وظایف ذاتی، اخلاقی و سازمانی هر مسئول و جزء  منشور تمامی ادارات، ارگان ها، نهادها، دستگاه های دولتی، غیر دولتی و سازمان های مردم نهاد است و از طرفی تحقق این امر از حقوق اولیه و طبیعی شهروندان بر مسئولان است که می بایست راههای رسیدن به این مقصود با دقت نظر و برنامه ریزی اصولی، عملیاتی و اجرایی گردند.
خدای ناکرده حتی اقدامات غیر عمد و ناآگاهانه ی مسئولان در عدم تحقق این مهم، گناهی نابخشودنی است  و عواقب جبران ناپذیری در پی دارد.
لذا درک حساسیت امور وظیفه ی مسئولان را صدچندان می نماید. به همین منظور خاطر شریف جنابعالی را به تأمل و تعمق در این مقوله مهم، سرنوشت ساز و حیاتی که بیش از هر زمان دیگری به آن نیاز است، معطوف می دارم.
چراکه هم دفع ضرر احتمالی عقلا واجب است و هم مردم این خطه از ایران اسلامی در استقرار و استمرار جمهوری اسلامی خاصه وحدت عمومی مردم، پیشگام بوده و هزینه ها ی لازم را حتی فراتر از وسع و انتظار، به پای شجره ی طیبه نظام مقدس جمهوری اسلامی نثار و تقدیم نموده اند.
بنابراین جلوگیری از آنچه که بر خلاف این اهداف عالیه در حال شکل گیری و انجام باشد را تکلیف خویش می دانم.
متأسفانه مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد بدون توجه به مقوله ی فوق و بدون اعتنا به جایگاه حقوقی خویش، مبادرت به اظهارات ناسنجیده، شتابزده،  احساسی و خارج از وظیفه و روال اداری می نماید به گونه ای که جانبداری وی در مسئولیت خطیری که بر عهده دارند حتی برای عموم نیز محرز و مشخص گردیده است.
اظهارنظرهای چالش برانگیز  و حساسیت زای ایشان  در برنامه های مختلف، نه تنها هیچگونه کمکی به وحدت و آرامش جامعه و جریانات سیاسی داخلی موجود نمی کند بلکه سبب افتراق مردم  و دامن زدن به حواشی و مسایل منطقه ای و قبیله ای نیز شده است.
جناب آقای دکتر احمدی
آگاه باشید که اگر جناب پرواز آسمان ریسمان بافته، مغلطه و سفسطه نموده و در صدد توجیه عملکرد نادرستش برآید هرگز نباید مورد پذیرش واقع گردد زیرا هیچ مصلحتی، بالاتر از مصلحت مردم نیست.
خوشبختانه مردم ثابت کرده اند به مراتب از مسئولان آگاه تر و  فهیم تر بوده و مسائل را به خوبی رصد می کنند و همواره پایبندی و وفاداری خود را به نظام و انقلاب و رهبری معظم به منصه ی ظهور رسانده و در آزمون های سخت، سربلند بیرون آمده اند.
جناب آقای استاندار
 اغماض و چشم پوشی از خطای کارکنان و زیرمجموعه، از قوانین نانوشته و از ویژگی های مثبت یک مدیر موفق و انقلابی است اما در جایی که مصالح نظام و مردم در خطر باشد گذشت و چشم پوشی جز خیانت، هیچ معنای دیگری ندارد.
امیدوارم در وظایف محوله آنچنان که مورد رضای مردم و خدای سبحان باشد موفق و سربلند باشید.
عدل هاشمی پور
نماینده مردم شریف شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی
97/9/17



کانال تلگرام عصر جهان


محمد
|
Iran
|
1397/09/19 07:47
  +0

  -1
پاسخ
درود برسردار سازندگی نشان دادکه همیشه دنبال کار و مطالبات مردم است. دولن با ایشان همرا نیست و سنگ اندازی می کند.

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*