اخبار عمومی
اعلام وصول 2
255548
تاریخ انتشار: 1397/09/19 20:57
یک مقام آگاه گفت: جاعل و بدهکار بزرگ بانکی کهگیلویه و بویراحمد دستگیر شد.

عصرجهان-سرمایه دار معروف کهگیلویه و بویراحمد که چند وقتی است به دلیل جعل سند و صدور رای سه سال حبس تحت تعقیب بوده است ، بازداشت شد.
این فرد که حکم حبس سه ساله وی قطعی شده است و متواری بوده است ، شب گذشته در تهران بازداشت شده است و برای تحمل حکم حبس سه ساله خود به یاسوج منتقل می شود.
فارس در این خصوص نوشت: یک مقام آگاه از دستگیری بدهکار بانکی استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.
وی گفت: وی گفت: جرم این فرد بدهکاری سنگین بانکی و جعل اسناد بوده است که اکنون دستگیر شد.
به گزارش فارس، حجت‌الاسلام مزارعی رئیس‌کل دادگستری استان در دیدار با برخی از تشکل‌ها در خصوص این ماجرا و تخلفاتی که بانک‌ها در پرداخت تسهیلات به این فرد داشته‌‌اند اظهار کرد: کوتاه نمی‌آیم و مدیران تک تک بانک‌ها را می‌آورم که چرا بدون وثیقه درست و حسابی وام داده‌اید.
مزارعی خطاب به بانک‌های استان گفت: شما که پول‌های بی‌زبان استان را در دست این آقا می‌گذاری چه وثیقه‌ای از او گرفته‌ای؟.
وی در خصوص پول‌هایی که بدون وثیقه محکم به افراد داده شده و با انتقاد از مدیرانی که به فکر مشکلات مردم نیستند اظهار کرد: آیا نمی‌شد این پول‌ها را برای ساختن راه روستاها خرج کرد؟.
این مسؤول با بیان این که اگر وجوهی که به این فرد داده می‌شد در اختیار من نوعی قرار می‌گرفت حداقل 3000 شغل با آن ایجاد می‌کردم، افزود: پشت پرده‌ها را آشکار می‌کنم و بعدها خواهید فهمید که حرف از 10 میلیارد و 20 میلیارد و 100 میلیارد نیست بلکه از 500 میلیارد به بالاست.
وی گفت: همه باید پای کار بیایند و خیانت‌ها را باید به مردم گفت و اگر این افراد پول‌هایی را که گرفته‌اند پس بدهند و کارآفرینی به معنای واقعی کنند با آن‌ها کاری نداریم اما اگر بنای قلدری باشد قلدرتر از قانون نداریم.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*