اخبار عمومی
اعلام وصول 2
2557
تاریخ انتشار: 1393/08/13 23:52
پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان
مديرعامل شركت ملي حفاري ايران ضمن تقدير از زحمات محمد عالمي، محمدرضا تاكايدي را به عنوان قائم مقام جديد مديرعامل شركت مملي حفاري ايران معرفي كر
به گزارش پايگاه اطلاع رساني شركت ملي نفت ايران، مراسم توديع محمد عالمي و معارفه محمدرضا تاكايدي؛ قائم مقام پيشين و جديد مديرعامل شركت ملي حفاري ايران،با حضور همه معاونان، مديران و روساي ادارات در سالن كنفرانس ساختمان مركزي اين شركت برگزارشد.
مديرعامل شركت ملي حفاري ايران در اين مراسم توديع و معارفه گفت: خدمتگزاري افتخار بزرگي است كه نظام مقدس جمهوري اسلامي بر عهده مسئولان كشور قرار داده و بالاترين افتخار اين است كه بتوان با نهايت تلاش در مسير تحقق برنامه هاي كشور گام برداشت و مشكلات مردم را برطرف كرد.
حيدر بهمني افزود: در سه دهه گذشته همه مديران و كاركنان تلاش كرده اند تا شركت ملي حفاري ايران در راستاي پاسخگويي به نيازهاي صنعت نفت و حضور فعال در پروژه هاي حفاري توسعه يابد، امروز اين شركت نيازمند تلاش مضاعف است تا برنامه هاي كشور در بخش صنعت نفت به ويژه در ميدان هاي مشترك محقق شود.
وي گفت: اگر امروز به فردا نينديشيم نمي توانيم جايگاه خود را تثبيت كنيم بنابراين حركت در مسير اهداف و برنامه هاي راهبردي و تدوين شده در افق چشم انداز بسيار اهميت دارد تا آينده شركت را تضمين و نقش كليدي خود را در فرآيند توليد حفظ كنيم.
مديرعامل شركت ملي حفاري ايران تصريح كرد: مديريت، مسئوليت پذيري به دنبال دارد و عدم تصميم گيري درست و به موقع منجر به عقب ماندگي از برنامه ها و مشكلات در كار مي شود، بنابراين همه مسئوليت داريم تا با نظر كارشناسان و متخصصان برنامه ريزي و بهترين تصميم را اتخاذ كنيم.
بهمني افزود: شرط بقاي مديريت، اعتماد به زير مجموعه و استفاده از پتانسيل منابع انساني است تا سازمان در مسير بالندگي و شكوفايي قرار گيرد.
وي ضمن تقدير از زحمات محمد عالمي، محمدرضا تاكايدي را به عنوان قائم مقام جديد مديرعامل شركت مملي حفاري ايران معرفي كرد و گفت: تغييرات در سازمان ها هميشه سازنده بوده است  ضمن اينكه اين جابه جايي ها انگيزه جديدي به شركت تزريق مي كند كه در نهايت نشاط و شادابي درون سازماني را به همراه دارد.
تاكايدي نيز اظهار اميدواري كرد كه با همدلي و همراهي همه مديران، مسئولان و كاركنان بتواند وظايف محوله را در راستاي تحقق برنامه هاي شركت به پيش ببرد.
وي افزود: افتخار مجموعه ملي حفاري اين است كه در سازماني خدمت كنيم كه در پروسه توليد نفت و گاز نقش كليدي دارد و امروز نقش اين شركت در تحقق برنامه هاي شركت ملي نفت ايران به خوبي روشن است.
تاكايدي بيان كرد: فكر و انديشه همه مديران شركت رشد و شكوفايي سازمان است بنابراين بايد نقاط ضعف را شناسايي و با خرد جمعي و استفاده از تجارب گذشتگان در حل مسائل كوشا باشيم.
وي ضمن تاكيد بر نهايت استفاده از فرصت هاي پيش روي در بازار رقابتي حفاري، گفت: شركتي موفق است كه با افزايش كارايي و بهره وري و كنترل هزينه ها، حفاري چاه ها را بر اساس برنامه هاي پيش بيني شده محقق سازد.
به گزارش NIOC، محمد رضا تاكايدي هم اكنون معاون مديرعامل شركت ملي حفاري ايران در پروژه هاي حفاري نيز هست.


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*