اخبار عمومی
اعلام وصول 2
2562
تاریخ انتشار: 1393/08/16 17:04
پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان
تیم شهرداری اراک در مرحله برگشت دور مقدماتی هشتمین دوره مسابقات لیگ برتر هاکی داخل سالن کشور نفت و گاز گچساران را شکست داد.

این دیدار که پنجشنبه شب در سالن پد خندق شهر دوگنبدان برگزار شد، تیم شهرداری اراک با نتیجه دو بر یک میزبان مسابقات را مغلوب کرد.

با کسب این نتیجه تیم شهرداری اراک با توجه به نتیجه پیروزی چهار بر صفر در برابر هیات هاکی ایلام شش امتیازی شد و به دور دوم این رقابت ها صعود کرد.

تیم نفت و گاز گچساران نیز با توجه به پیروزی پنج بر صفر برابر هیات هاکی همدان که به دلیل حاضر نشدن تیم همدانی رقم خورد در صورت پیروزی یا تساوی در بازی روز جمعه 16 آبان برابر هیات هاکی ایلام به دور دوم این رقابت ها راه خواهد یافت.

مرحله مقدماتی دور برگشت گروه اول هشتمین دوره رقابت های لیگ برتر هاکی داخل سالن باشگاه های کشور با حضور تیم های نفت و گاز گچساران، هیات هاکی ایلام و شهرداری اراک صبح روز پنجشنبه 15 آبان آغاز شده است.

این بازی ها صبح روز جمعه 16 آبان امسال با دیدار تیم های نفت و گاز گچساران و هیات هاکی ایلام به پایان می رسد.

در دور رفت این مسابقات که در استان ایلام برگزار شد تیم شهرداری اراک با دو پیروزی و یک شکست و کسب شش امتیاز با تفاضل گل بهتر نسبت به تیم نفت و گاز گچساران در مکان نخست جدول رده بندی گروه اول قرار گرفت.منبع:ایرنا



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*