اخبار عمومی
اعلام وصول 2
2570
تاریخ انتشار: 1393/08/16 19:48
پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان
ديدار دو تيم پديده و فولاد با تساوي بدون گل به پايان رسيد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان به نقل از "ورزش سه"، فولادی ها در نیمه اول بازی را در اختیار داشتند و چند موقعیت خوب گلزنی را از دست دادند اما در نیمه دوم این پدیده بود که بازی در اختیار گرفت.آنها چند موقعیت خوب را از دست دادند تا بازی با نتیجه بدون گل به پایان برسد.

هفته چهاردهم، ساعت 14:30 ، ورزشگاه ثامن مشهد
داور:سید احمد صالحی،کمک ها: محمدرضا ابوالفضلی،حمید سبحانی
اخطار: امید خالدی 45 از فولاد، محمدرضایی(90) از پدیده

پدیده: مجتبی روشنگر، ایگور پراهیچ، اکبر صادقی، رضا عنایتی، میلاد غریبی(85 مهدی خیری)، عباس محمدرضایی، محمدرضا ناصحی، مسعود نظرزاده، زوران گنزویچ(10 کیوان امرایی)، میلان یووانوویچ، بهادر نسیم اف
سرمربی: علیرضا مرزبان

فولاد: علی سلیمی، ایوب والی، لئوناردو ماریچ، یوسف وکیا، امید خالدی، مهدی بدرلو، ماتئوس چاگو، سروش رفیعی، اسماعیل شریفات، احمد عبدالله زاده(81 شهاب کرمی)، ساسان انصاری(74 ایمان موسوی)
سرمربی: اسکوچیچ

دقایق حساس:
دقیقه 5: فرار ساسان انصاری از سمت راست دفاع پدیده او را با دروازه بان در موقعیت تک به تک قرار داد و ولی خروج به موقع روشنگر مانع گل زدن این بازیکن شد.
دقیقه 16: شوت کیوان امرایی از پشت محوطه جریمه را مجتبی سلیمی به زیبایی بیرون کشید.
دقیقه 25: سانتر بازیکن پدیده از سمت راست در محوطه جریمه به ایوانوویچ رسید و او هم توپ را وارد دروازه کرد که داور آفساید اعلام کرد.
دقیقه 31: اسماعیل شریفات توپ را از دفاع دفاع پدیده دزدید و در موقعیت تک به تک توپ را بیرون دروازه زد.
دقیقه 38: اشتباه روشنگر توپ را به انصاری رساند، او در موقعیت دو به تک توپ را به شریفات پاس داد و این بازیکن توپ را در عین ناباوری به پای دروازه‌بان پدیده کوبید.
دقیقه 61 : رضا عنایتی از گوشه محوطه جریمه شوتی را زد که از کنار دروازه با اختلاف کم توپ به بیرون رفت.
دقیقه 64: پاس در عرض هافبک پدیده به میلاد قریبی رسید و او دروازه خالی را نتواست باز کند تا بازی همچنان با حساب بدون گل پیگیری شود.
دقیقه 71: سانتر میلاد غریبی را بهادر نسیم اف با ضربه سر به بیرون دروازه زد.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*