اخبار عمومی
اعلام وصول 2
2592
تاریخ انتشار: 1393/08/18 01:02
پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان
نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی از قوه قضاییه خواست جلوی جوسازی جریان نفاق را در این شهرستان بگیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان به نقل از ایرنا 'عیسی دارایی' روز شنبه در آیین معارفه دادستان و رییس جدید دادگستری اندیمشک در تالار مطهری افزود:جریان نفاق به بهانه حریم شهرهای دزفول و اندیمشک در سایت ها و وبلاگ ها حاشیه درست کرده و امنیت این شهرستان را هدف گرفته است.

وی افزود: به رغم اینکه شخص استاندار و معاون وی موضوع تعیین حریم شهرهای مذکور را تکذیب کردند اما جریان نفاق استاندار را به دروغگویی متهم کرده و تشویش اذهان عمومی می نماید.

وی افزود:شهر اندیمشک یک شهر ولایی است و مردم این شهرستان همواره در صحنه حاضر بوده و هر جا که نیاز به سکوت بوده در راستای حفظ نظام سکوت اختیار کرده اند.

دارایی گفت:در حالیکه دشمن نتوانست میان مردم این شهرستان تفرقه ایجاد کند اما عده ای به بهانه تعیین حریم شهرستان اندیمشک شایعه سازی کرده و عنوان می کنند اندیمشک را بردند و خوردند.

وی در ادامه گفت:این افراد شایعه ساز مشتی اراذل و اوباش بوده و کسانی هستند که در پیروزی انقلاب نقشی نداشته اند.

دارایی با اشاره به دیدار اخیر خود به همراه عده ای با معاون سیاسی استانداری خوزستان برای اطمینان خاطر از تکذیب این مسئله بیان داشت:افراد شایعه ساز کاری کرده اند که یک پیرمرد در اعتراض به این مسئله کذایی قصد داشت زیر تابلو اندیمشک خودسوزی کند.

وی از قوه قضائیه خواست جریان نفاق را در این شهرستان که از اول انقلاب هم بوده جمع کند.

دارایی مردم شهرهای دزفول و اندیمشک را مردمی ولایتمدار ، شیعه و شهید پرور با سابقه دیرینه دوستی و تبادلات اقتصادی ، فرهنگی و اجتماعی بی شمار معرفی کرد و افزود:جریان نفاق فردا این گفته بنده را نیز تحریف خواهد کرد.

این نماینده مجلس در ادامه بیان داشت: عده ای در اندیمشک خانه به خانه در حال جوسازی هستند و بین مردم تخم نفاق ، تفرقه و دشمنی می کارند لذا از دستگاه قضایی انتظار می رود برای کنترل اوضاع وارد عمل شود.

وی در خصوص حریم شهرهای اندیمشک و دزفول نیز گفت:هر چند برخی مستندات در خصوص حریم شهرستان اندیمشک مفقود شده اما تلاش می شود تا این مستندات پیدا شده تا این مسئله روشن شود و تقسیمات کشوری هیچ گاه به ناحق قضاوت نخواهد کرد.

وی در خصوص تعداد پرونده های وارده به دستگاه قضایی شهرستان اندیمشک نیز گفت: تعداد و ارزش ریالی این پرونده ها به اندازه امضای یک مسئول است که با یک امضاء و فروش یک قطعه زمین 50 میلیارد ریال جابجا می کند.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*