اخبار عمومی
اعلام وصول 2
2597
تاریخ انتشار: 1393/08/18 13:07
پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان
بحث استخدام‌های غیرقانونی به دستور استاندار برای بررسی به دو حوزه تحول اداری و واحد بازرسی استانداری استان کهگیلویه و بویراحمد ابلاغ شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان به نقل از کبنا نیوز -معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بحث استخدام‌های غیرقانونی به دستور استاندار برای بررسی به دو حوزه تحول اداری و واحد بازرسی استانداری استان کهگیلویه و بویراحمد ابلاغ شد.

به گزارش کبنانیوز از یاسوج، صبح امروز فتاح محمدی در جمع خبرنگاران با اشاره به خبر مبنی بر استخدام‌های غیرقانونی در برخی رسانه‌ها، اظهار کرد: آقای استاندار دستور بررسی این مسئله را داده است و دو واحد بازرسی و تحول اداری استان کهگیلویه و بویراحمد مسئولیت پیگیری این موضوع را در دستور کار قرار داده‌اند.
معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه گزارش کاملی از این موضوع را به آقای استاندار ارائه می‌دهیم، گفت: با دستگاه‌های که به صورت غیرقانونی نیرو استخدام کرده‌اند به جد برخورد می‌شود.

 محمدی تصریح کرد: دستگاه‌ها در جذب نیروهای استخدامی باید بر اساس قانون عمل کنند و شرایط برابر برای همه متقاضیان جویای شغل فراهم کنند.

قبلا برخی رسانه های استان از استخدام های غیر قانونی در استان خبر داده بودند از جمله گزارش زیر:

متاسفانه برخی از سیاسیون که عملا وظیفه و رسالت دیگری دارند، با دخالت در کار قوه مجریه و تضییع حقوق افراد شایسته، عملا با لابیگری باعث نرسیدن حق به حقدار می شوند.

به گزارش بویرنیوز، اشتغال نیرو در ادارات گچساران به واسطه آقای تاجگردون و بدون آگهی و آزمون شامل موارد ذیل می باشد:

در اداره جهاد کشاورزی ۳ نفر: ۱- آقای (ب) ۲- آقای (ک)   ۳- آقای (م) در اداره برق

آقای (ع)و آقای (پ) در اداره برق باشت

در اداره تربیت بدنی هم آقای (ر)



کانال تلگرام عصر جهان


ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
1393/08/18 20:18
  +0

  -0
پاسخ
تحول اداری بتونه راجع به استخدام های گچساران سئوال بپرسه؟محاله-طرف خودش دست نشانده تاجگردونه

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*