اخبار عمومی
اعلام وصول 2
2605
تاریخ انتشار: 1393/08/18 10:28
پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان
عدم توسعه بخش اینترنت در بخش زیدون و عدم پاسخگویی مسئولان مخابرات باعث نارضایتی ...

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان به نقل از خبرنما -عدم توسعه بخش اینترنت در بخش زیدون و عدم پاسخگویی مسئولان مخابرات باعث نارضایتی عمومی شدید در این شهر شده است.

از روز یک شنبه ساعت۱۶ عصر مورخ ۱۱/۸/۹۳ اینترنت شهر سردشت زیدون تا دیروز ۱۷/۸/۹۳ ساعت۱۵ به مدت هفت روز قطع بود و تمامی ادارات و نهادها و شرکت ها از ارائه خدمات به مراجعین خود دچار مشکل شدند.

این در حالی است که تمامی مشترکین هر ماهه هزینه های خود را به صورت آنلاین پرداخت می کنند و چنانچه یک روز در شارژ اینترنت خود کوتاهی کنند اینترنت این مشترکین قطع می شود، از طرفی هزینه قطعی اینترنت در یک هفته گذشته را که هیچ یک از مشترکین نتوانسته اند ارتباط برقرار کنند به جیب مبارک مخابرات واریز می شود.

عدم توسعه بخش اینترنت در بخش زیدون و عدم پاسخگویی مسئولان مخابرات باعث نارضایتی عمومی شدید در این شهر شده است.

از طرفی دیگر شرکت‌های ارائه دهنده خدمات اینترنتی نیز در پاسخ به کاربران ناراضی پاسخی برای کابران خود عنوان نمی کنند ،درچند ماه اخیر شاهد سرعت بسیار پایین، قطعی و اختلالات گسترده در شبکه اینترنت بودیم.

مردم شهر سردشت زیدون از سرویس دهی واحد پشتیبانی ADSL شرکت مخابرات استان خوزستان که توسط شرکت ضحی کیش ارائه می شود در این شهر رضایت ندارند.

مردم در این شهر از عملکرد واحد پشتیبانی شرکت در رفع خرابی و قطعی خط ADSL اعلام نارضایتی نموده و میگویند که شرکت مخابرات استان خوزستان هیچگونه توجهی به درخواستهای مردمی ندارد و کسی جوابگو نمیباشد.

مردم این سوال را دارند که چه کسی باید جوابگو باشد؟ مسئول هدر رفتن این همه هزینه های اخذ شده از مردم توسط مخابرات استان چه کسی میتواند باشد؟



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*