اخبار عمومی
اعلام وصول 2
2618
تاریخ انتشار: 1393/08/19 14:14
پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان
تیم تنیس خاکی نفت مسجدسلیمان برای دومین سال متوالی جام قهرمانی مسابقات لیگ برتر خوزستان را بالای سر برد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان -سیزدهمین دوره مسابقات قهرمانی لیگ برتر تنیس خاکی خوزستان، جام ولایت، با شناخت تیم قهرمان به پایان رسید.
در این مسابقات که به صورت دوره‌ای برگزار شد تیم نفت مسجدسلیمان با دفاع از عنوان قهرمانی توانست جام قهرمانی را در خانه نگه دارد.
این مسابقات  به میزبانی شهر اهواز به مدت چهار روز و تا صبح امروز در زمین‌های تنیس مجموعه ورزشی نیوساید با حضور 9 تیم نفت مسجدسلیمان، مناطق نفتخیز جنوب، حفاری اهواز، هیئت تنیس دزفول، مارال چوب خوزستان، زیباکار تجارت پارسیان، نوید دانه ایرانیان، فولاد خوزستان و نفت گچساران به‌عنوان میهمان مسابقات در دو گروه 5 و 4 تیمی برگزار شد.
تیم نفت در دور مقدماتی در گروه پنج تیمی با تیم‌های مناطق نفتخیز جنوب، هیئت تنیس دزفول، زیباکار تجارت پارسیان و مارال چوب هم گروه شد و توانست با شکست تمام حریفان با قاطعیت به دور نیمه نهایی صعود کند.
تیم نفت در مرحله بعد نیز تیم نوید دانه ایرانیان را با نتیجه دو بر صفر شکست داد و به عنوان فینالیست حریف ملی حفاری اهواز شد و توانست در یک رقابت نفسگیر این تیم قدرتمند را نیز با نتیجه دو بر صفر شکست دهد و با اقتدار قهرمان سیزدهمین دوره لیگ برتر تنیس خاکی خوزستان شود.
اسامی تیم نفت مسجدسلیمان در این رقابت‌ها عبارت از بازیکنان: معین محمدی، اشکان ادیبی، کاوه ادیبی، علی موسوی و با مربیگری: مجتبی قاسمی و سرپرستی: بابک نکوهی بود.

منبع:فارس



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*