اخبار عمومی
اعلام وصول 2
2625
تاریخ انتشار: 1393/08/20 00:06
پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان
مدیرکل پزشکی قانونی استان كهگيلويه و بويراحمد گفت: این استان در سال گذشته در رتبه سوم كشوري مرگ بر اثر مسموميت با گاز مونواكسيد كربن قرار داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان کامروز امینی افزود: هر ساله و با آغاز فصل سرما پزشكي قانوني با ارائه آمار و برگزاري نشست هاي خبري با رسانه، هشدار هاي لازم را اعلام كرده است اما متاسفانه اين استان در سال گذشته بيشترين رشد مرگ بر اثر مسموميت با گاز مونواكسيد كربن در كشور را داشته است.

وی اظهارکرد: بر اساس سالنامه آماري سازمان پزشكي قانوني كشور، استان كهگيلويه و بويراحمد در سال ۹۲ در رتبه سوم كشوري مرگ بر اثر مسموميت با گاز مونواكسيد كربن به ازاي هر ۱۰۰هزار نفر جمعيت، قرار دارد.

مدیرکل پزشکی قانونی استان كهگيلويه و بويراحمد خاطرنشان کرد: طی سال گذشته ۱۲ نفر در این استان بر اثر گاز گرفتگي و مسموميت با گاز مونواكسيد كربن جان خود را از دست داده اند.

امینی اضافه کرد: صبح روز ۱۸آبان ۹۳ در خیابان ابوذر چهار شهر یاسوج اعضاي يك خانواده چهار نفري ، مادر، پدر و دو فرزند در اثر مسموميت با گاز مونواكسيد كربن جان خود را از دست دادند. مادر بزرگ خانواده نيز در بيمارستان بستري است.

منبع:ایسنا



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*