اخبار عمومی
اعلام وصول 2
2627
تاریخ انتشار: 1393/08/20 00:51
در مسابقات زیر 19 سال دختران آسیا رخ داد
رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد از گلزنی بازیکن یاسوجی تیم ملی فوتبال دختران ایران در مسابقات آسیایی زیر 19 سال خبر داد.هت‌تریک ستاره یاسوجی تیم ملی در مسابقات آسیایی بانوان

عصرجهان:سید پرویز موسوی  به یکی دیگر از موفقیت‌های فوتبالیست‌های کهگیلویه و بویراحمدی اشاره کرد و گفت: شبنم بهشت پرافتخارترین بازیکن بانوی هم استانی بوده که چند سالی است در سطح ملی و بین‌المللی درخشش خوبی دارد.

وی ادامه داد: این بازیکن خوب فوتبال ایران همه رده‌ها و پله‌های ترقی را در فوتبال کشور پیموده و اکنون به عنوان یکی از بهترین بازیکنان کشور در رده بانوان در سطح ملی و بین‌المللی افتخارآفرینی می‌کند.

رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: وی بازیکنی خوش اخلاق و فنی در فوتبال کشور است که با همین رویه در سال‌های آینده حرف‌های بیشتری از وی خواهیم شنید.

موسوی اضافه کرد: در مسابقات آسیایی دختران زیر 19 سال امروز این بازیکن موفق شد که در بازی نخست تیم ملی کشورمان سه گل وارد دروازه سریلانکا کند و در پیروزی 4 بر یک تیم ملی در برابر این حریف آسیایی سهم عمده‌ای داشته باشد.

رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد بیان  کرد: گل‌های شبنم بهشت در دقایق 20، 33 و 89 وارد دروازه حریف شد.

موسوی در پایان از بازی فردای تیم ملی در برابر فلسطین خبر داد و متذکر شد: امیدواریم که در این بازی هم شاهد هنرنمایی بازیکن خلاق هم استانی باشیم تا بتوانیم فوتبال استان را بیش از پیش در سطح ملی معرفی کنیم.
منبع:فارس



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*