اخبار عمومی
اعلام وصول 2
2633
تاریخ انتشار: 1393/08/20 18:11
پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در همین راستا یک هزار و 19 نفر دستگیر و 33 باند تهیه و توزیع مواد مخدر متلاشی شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان -غلام‌عباس غلام‌‌زاده با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 2 تن و 625 کیلوگرم انواع مواد مخدر در این استان کشف و ضبط شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 51 درصد افزایش کشفیات مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد است، اظهار کرد: در همین راستا یک هزار و 19 نفر دستگیر و 33 باند تهیه و توزیع مواد مخدر متلاشی شد.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه تریاک، هروئین، شیشه و ماری‌جوآنا انواع مواد مخدر کشف شده است، بیان کرد: 128 دستگاه خودرو نیز توقیف شد که بیشتر این خودروها مدل بالا هستند.

وی با بیان اینکه مقداری از مواد مخدر در این استان مصرف و بیشتر آن به خارج از کهگیلویه و بویراحمد ترانزیت می‌شود، گفت: نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد تلاش می‌کند با توجه به سودآوری که این مواد دارد عرصه را بر توزیع کنندگان مواد مخدر تنگ کند.

این مسئول در خصوص مواد جدید روانگردان افزود: متأسفانه مکان و خواستگاه این مواد در محیط‌های دانشگاهی، آموزشی و آرایشگاه‌های زنانه است که این بسیار نگران‌کننده است.

غلام‌زاده تصریح کرد: علاوه بر برخورد با باندهای تهیه و توزیع مواد مخدر، رویکرد اصلی نیروی انتظامی در سال جاری پاک‌سازی نقاط آلوده و برخورد با خرده‌فروشان مواد مخدر در این استان است.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر اینکه ورود و خروج معتادان در کمپ‌های ترک اعتیاد باید ساماندهی شود، عنوان کرد: ورود و خروج معتادان به کمپ‌ها باید کنترل و ساماندهی شود چرا که این افراد باعث ایجاد مشکلاتی از جمله سرقت می‌شوند.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی مسئول برخورد با تهیه‌ و توزیع‌کنندگان مواد مخدر است اما برخورد با این پدیده شوم توسط نیروی انتظامی نیازمند همکاری و همراهی همه دستگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد است که ما را در این وظیفه مهم یاری و همراهی کنند.

این مسئول خواستار تقویت واحدهای مبارزه کننده با مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد شد و خاطرنشان کرد: به دلیل صعب‌العبور بودن مناطق کوهستانی نیازمند اختصاص خودروی بیشتر به نیروی انتظامی هستیم.

منبع:فارس



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*