اخبار عمومی
اعلام وصول 2
2637
تاریخ انتشار: 1393/08/20 22:39
در رقابت‌های زیر 19 سال آسیا صورت گرفت
رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد از گلزنی ستاره یاسوجی تیم ملی دختران ایران در بازی دوم این تیم در برابر فلسطین خبر داد

عصرجهان: سید پرویز موسوی عصر امروز در جمع خبرنگاران از موفقیت‌های بازیکنان کهگیلویه و بویراحمدی در سطوح ملی و بین‌المللی سخن به میان آورد و گفت: اکنون تعداد زیادی از بازیکنان هم استانی در رده‌های مختلف فوتبال کشور چه لیگ برتر و چه دیگر لیگ‌ها مشغول افتخارآفرینی هستند.


رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: اما در روزهای اخیر ستاره هم استانی فوتبال بانوان کشور یعنی شبنم بهشت در سطح رقابت‌های آسیایی مشغول افتخارآفرینی برای کشور و استان است.

این مسئول اضافه کرد: شبنم بهشت ستاره بی‌چون و چرای فوتبال بانوان استان در رشته فوتبال و یکی از بهترین بازیکنان دختر فوتبال ایران است که در سال‌های آینده حرف‌های بیشتری از وی خواهیم شنید.

موسوی ادامه داد: این بازیکن با آتیه فوتبال کشورمان در روز گذشته و در جریان مسابقات زیر 19 سال آسیا که در سریلانکا برگزار می‌شود موفق شد سه گل در دقایق 20، 33 و 89 وارد دروازه میزبان بازی‌ها کند و تیم کشورمان با هت‌تریک شبنم بهشت روز نخست را را موفقیت پشت سر بگذارد.

این مسئول بیان داشت: امروز در دومین روز از بازی‌ها تیم ملی بانوان زیر 19 سال کشورمان موفق شد تیم فلسطین را گلباران کند که سهم بازیکن هم استانی در این بازی یک گل بود.

موسوی یادآور شد: در این دیدار یک طرف فرشته خسروی سه گل، فاطمه رحمتی دو گل و شبنم بهشت بازیکن هم استانی یک گل برای تیم ملی کشورمان به ثمر رساندند.

 تیم ملی بانوان زیر 19 سال کشورمان با دو برد و کسب 6 امتیاز به عنوان صدرنشین به دور دوم این مسابقات صعود کرد که شبنم بهشت اکنون در میان گلزنان با 4 گل زده در رده بهترین‌ها قرار دارد.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*