اخبار عمومی
اعلام وصول 2
2640
تاریخ انتشار: 1393/08/20 23:16
پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان
رییس فدراسیون کشتی گفت: باتوجه به این‌که خوزستان از قطب‌های اصلی کشتی فرنگی کشور محسوب می‌شود، برای فدراسیون اولویت داشت که فرصت میزبانی مسابقات باشگاه‌های جهان به این استان داده شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان به نقل از ایسنا  -رسول خادم اظهارکرد: اولین بار است که مسابقات باشگاه‌های جهان پیگیری می‌شود و علی‌رغم تمام موانع و محدودیت‌هایی که از نظر جهانی و بین‌المللی در برگزاری این مسابقات است، ان‌شاالله قرار است که این رقابت‌ها در ایران برگزار شود.

وی افزود: باتوجه به این‌که خوزستان یکی از قطب‌های اصلی کشتی فرنگی کشور به حساب می‌آید، برای فدراسیون کشتی اولویت داشت که فرصت این میزبانی در اختیار این استان کشتی‌خیز قرار داده شود.

رییس فدراسیون کشتی بیان‌کرد: خوشبختانه با همکاری مجموعه مدیریت ورزش خوزستان، امروز جلسه خوبی با استاندار خوزستان داشتیم و امیدوارم با توافقات مثبتی که در این جلسه صورت گرفت، 13 و 14 آذرماه شاهد برگزاری این مسابقات در اهواز باشیم.

وی خاطرنشان‌کرد: فدراسیون کشتی پیشنهاد اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان و هیات کشتی استان را مبنی بر دادن مجوز برای حضور یک تیم بومی از این استان در این رقابت‌ها، علاوه بر سه تیم برتر لیگ کشتی فرنگی کشور، پذیرفت.

خادم در پایان عنوان‌کرد: در زمان محدودی که داشتیم از امکانات موجود در اهواز هم بازدیدی داشتیم.

 در جلسه ای که امروز (سه‌شنبه) با حضور رسول خادم (رییس فدراسیون کشتی)‏، حمید بنی‌تمیم (دبیر فدراسیون کشتی) و استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در استانداری برگزار شد، مقرر شد که اهواز طی روزها‌ی 13 و 14 آذرماه، میزبان رقابت‌های کشتی فرنگی باشگاه‌های جهان باشد.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*