اخبار عمومی
اعلام وصول 2
2642
تاریخ انتشار: 1393/08/21 12:44
پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان
رئیس پخش فرآورده‌های نفتی شهرستان‌های بویراحمد و دنا از قاچاق بیش‌از 20 هزار لیتر نفت سفید از اول سال جاری تاکنون خبر داد و گفت: با متخلفان مطابق قانون برخورد می‌شود.

عصر جهان -سالار خشایی صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه توزیع نفت سفید از طریق کالابرگ‌های روستایی صورت می‌گیرد، گفت: بیشترین تخلفات در توزیع نفت استفاده کنندگان غیرمجاز از کالا برگ‌ها بوده است.
رئیس پخش فرآورده‌های نفتی شهرستان‌های بویراحمد و دنا تحویل و توزیع فرآورده‌های نفتی را منوط به ارائه کالابرگ‌ عنوان کرد و گفت: در صورت مشاهده هرگونه فروش غیرمجاز مطبق قانون با آن‌ها برخورد و متخلفان به تعزیرات حکومتی نیز معرفی می‌شوند.

خشایی با تاکید بر اینکه گشت بازرسی و نظارت به صورت 24 ساعته در مراکز عرضه فرآورده‌های نفتی در سطح روستاها گشت‌زنی می‌کنند، گفت: انتظار می‌رود مسئولان صنعت و معدن و تجارت و جهاد کشاورزی نظارت بیشتری بر سهمیه‌بگیران داشته باشند تا حواله‌های سوخت به درستی توزیع و مصرف شود.

این مسئول به میزان نفت سفید قاچاق شده در شهرستان‌های بویراحمد و دنا را از اول سال جاری تاکنون بیش‌از 20 هزار لیتر عنوان کرد و گفت: با متخلفان مطابق قانون برخورد می‌شود. افراد می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه گران‌فروشی و عدم توزیع نفت سفید و فرآورده‌های نفتی به صورت حضوری به شکرت نفت و تعزیرات حکومتی مراجعه و مراتب را گزارش کنند.

این مسئول افزود: در صورت مشاهده هرگونه تخلف در توزیع فرآورده‌های نفتی افراد جامعه می‌توانند به شماره 33334084 واحد رسیدگی به شکایات (روابط عمومی شرکت) تماس حاصل کنند و گزارشات علیه تخلفات را ارائه کنند.

رئیس پخش فرآورده‌های نفتی شهرستان‌های بویراحمد و دنا با تاکید بر اینکه محدودیتی نسبت به ارسال فرآورده‌های در هر زمان و مکانی نداریم، گفت: آمادگی داریم نسبت به ارسال نفت سفید در قالب خرید اعتباری اقدام کنیم.

 



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*