اخبار عمومی
اعلام وصول 2
265623
تاریخ انتشار: 1397/09/30 22:03
قهرمانی با تیم ملی امیدهای کشورمان در بازی های آسیایی کره، پوشیدن پیراهن تیم ملی در۹۴بازی، قهرمانی در رقابت های لیگ برتربه همراه تیم های فولاد خوزستان و پرسپولیس تهران، صعود تاریخی با تیم دسته یکی سپیدرود رشت به لیگ برتر و حضور در لسترسیتی انگلیس در لیگ جزیره گوشه ی از افتخارات این بازیکن جنوبی می باشد

عصرجهان /محمدابولیان (نوروزی)
حسین کعبی بازیکن نام آشنا و پیشین تیم ملی و باشگاه های فولاد خوزستان، پرسپولیس ، لسترسیتی و.....که پس از یکی دو فصل دوری از میادین فوتبال در فصل ۹۶-۹۵به تیم سپیدرود رشت پیوست.
وی یکی از ارکان صعود رویایی سرخ جامگان گیلانی به لیگ برتربود، با گل به یادماندنی این بازیکن خوزستانی به نساجی که بانی راهیابی سپیدرود به لیگ برتر شد، هرگز از خاطر هواداران این تیم فراموش نخواهدشد .
کعبی با بازی های چشم نواز و با تعصب مثال زدنی در سه فصل حضور خود در سپیدرود، دارای محبوبیت فراوانی در بین طرفداران این تیم شمالی می باشد، درپایان نیم فصل نخست فوتبال لیگ برتربرای همیشه از دنیای حرفه ی دوران بازیگری خداحافظی وکفش های خود را بعنوان بازیکن آویزان کرد. پس از این موضوع با تصمیم علی کریمی سرمربی سپیدرود برای نیم فصل دوم کعبی به کادر فنی سرخپوشان رشتی اضافه شد تا در کنار جادوگر البته این بار بروی نیمکت این تیم، نماینده فوتبال گیلان را از خطر سقوط  به دسته پایین تر نجات دهند.
قهرمانی با تیم ملی امیدهای کشورمان در بازی های آسیایی کره، پوشیدن پیراهن تیم ملی در۹۴بازی، قهرمانی در رقابت های لیگ برتربه همراه تیم های فولاد خوزستان و پرسپولیس تهران، صعود تاریخی با تیم دسته یکی سپیدرود رشت به لیگ برتر و حضور در لسترسیتی انگلیس در لیگ جزیره گوشه ی از افتخارات این بازیکن جنوبی می باشد.
پایگاه خبری عصر جهان برای این بازیکن ارزنده فوتبال کشورمان که با خداحافظی از دوران بازیگری به جمع مربیان فوتبال کشور درنیم فصل دوم لیگ برتراضافه شده است، آرزوی تندرستی و موفقیت دارد .



بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*