اخبار عمومی
اعلام وصول 2
265671
تاریخ انتشار: 1397/10/04 22:17
فرماندار ایذه از کار فرهنگی و ارزشی که تیم کشتی سینا صنعت ایذه انجام داد تقدیر کرد

عصرجهان؛فیروز  بیگلری-بعد از کسب عنوان سومی جهان توسط تیم کشتی سینا صنعت ایذه در مسابقات جام باشگاه های جهان در حالیکه مردم ورزش دوست ایذه محیای برپای جشن استقبال بودند مهندس علی بابا احمدپور طی بیانیه ای ضمن قدردانی از مردم به پاس رشادت ها و رحلت سردار حاج قدرت الله منصوری از برپای جشن خود داری کردند.

در این راستا دکتر مصطفی سمالی فرماندار ایذه که خود نیز از جانبازان و یادگاران ۸ ستل دفاع مقدس می باشد ضمن قدردانی فراوان از مدیریت باشگاه سینا صنعت ایذه این کار با ارزش دانست و اظهار داشت: حرمت و ارزشی که برای شهدا، ایثارگران، رزمندگان علی الخصوص روح پر فتوح سردار رشید اسلام شهید حاج قدرت الله منصوری قائل شده اند این نشان از معرفت انسانیت بالای رهروان و یاران نسل جوان است که تحت تاثیر و افکار اندیشه های رهبر معظم انقلاب اسلامی و همه ایثارگران است.

فرماندار ایذه در ادامه تصریح کرد: برای من نیز این کار بسیار با ارزشمند مدیریت محترم باشگاه جناب آقای مهندس احمدپور و اعضای تیم کشتی سینا صنعت ایذه که به پاس ۴۰ سال خدمت ارزشمند سردار رشید اسلام شهید حاج قدرت الله منصوری انجام دادند تقدیر و تشکر فراوان می نمایم.

دکتر مصطفی سمالی فرماندار ایذه در پایان افزود: انشالله که این رفتار پسندیده الگوی برای جوانان مومن و عزیز شهرستان ایذه و استان خوزستان باشد.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*