اخبار عمومی
اعلام وصول 2
265675
تاریخ انتشار: 1397/10/05 20:46
رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه وبویراحمد:
در دیدار مردمی رئیس کل دادگستری استان که جمعی از معترضین به واگذاری کارخانه قند یاسوج نیز حضور داشتند نماینده کارگران خطاب به رئیس‌کل گفت : شنیده‌ایم دادستان با شما در پرونده کارخانه قند اختلاف‌نظر دارد.رئیس‌کل دادگستری با شنیدن این صحبت نماینده کارگران ضمن رد موضوع ، دست دادستان را گرفت و بالا برد و گفت: ما هر دو برای مبارزه با مفاسد در کنار هم دیگر هستیم.

به گزارش پایگاه خبری عصر جهان، چند وقتی است که رویکرد مسئولان قضایی استان علاوه بر دیداری که یک روز با مردم در محل کار دارند ، رو در رو با مردم در مساجد دیدارنیز ملاقات دارند.همین 2 هفته پیش بود که مهرداد کرمی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان با مردم دیدار کردند. به  منظور نشست با مردم و شنیدن درخواست ها و حرف ها آنان حجت الاسلام و المسلمین مزارعی رئیس کل دادگستری استان با همراهی دادستان،رئیس محاکم و معاونین دادگستری در مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهر یاسوج با مردم و نمازگزاران به گفت و گو نشستند.


 بنا به همین گزارش این برنامه پس از نماز  مغرب و عشاء در این مسجد برگزار شد.
 رئیس کل دادگستری استان در جمع نمازگزاران ضمن عرض تسلیت ارتحال حضرت آیت الله العظمی  هاشمی شاهرودی، افزود: آن مرحوم فقیهی عالی مقام بود و خدمتگزار به اسلام و مسلمین که در طول عمرش به نظام اسلامی ، روحانیت و حوزه های علمیه خدمات زیادی نمودند.
وی در ادامه لازمه ی همراهی با مردم را ، رفاقت و مهربانی دانست و تصریح کرد: مردم زمان پیامبر اسلام به خاطر خصیصه ی بارز پیامبر که رفاقت و مهربانی با مردم بود، دور وجود ایشان حلقه زدند تا جایی که حاضر بود جان خود را برای مردم فدا کند.
مقام ارشد قضایی استان در ادامه با اظهار اینکه مردم سرمایه ی نظام اسلامی هستند گفت: قوه ی قضائیه به عنوان بخشی از نظام در خدمت مردم است و وظیفه ی ما گره گشایی از کار مردم است.
وی که در جمع تعدادی از بازاریان و نمازگزاران صحبت می کرد ، به موضوع ایجاد امنیت برای کسبه و اصناف اشاره نمود و بیان داشت: ایجاد امنیت تکلیف ماست و در امنیت مجموعه ی بازار ، با همه ی وجودمان به میدان آمده ایم.
مزارعی در ادامه افزود: به زودی احکام کسانی که برای بازاریان و کسبه اختلال ایجاد کردند در شهر یاسوج اجراء خواهد شد.


این مقام قضایی با اظهار اینکه برای ادای تکلیف و ارائه خدمت به مردم مانند سربازان در میدان جنگ ، جانمان را مایه گذاشته ایم ، گفت: داعیه اینکه همه ی کارهای ما درست است را نداریم جامعه ای سالم و خدا محور است که عدالت در آن باشد، اگر عدالت باشد زمین هم آباد و جامعه هم آرام است .
حجت الاسلام و المسلمین مزارعی در پایان گفت : همه ی تلاشمان برای خدمت بهتر است و ادعای اینکه ما در دستگاه قضایی ،مجری عدالت علوی هستیم را نداریم بلکه ما مجری قانون هستیم . اشتباه ما را به حساب خودمان بگذارید نه به حساب جمهوری اسلامی ایران و دستگاه قضایی بنویسید.سعی بر نقادی سازنده داشته باشید تا مجموعه ی ما بتواند بهتر انجام وظیفه نماید.
در ادامه ی این برنامه مسئولان قضایی حاضر در مسجد صاحب الزمان(عج) شهر یاسوج  تا پاسی از شب به بیش از 100 مورد از درخواست ها ی مردمی پاسخ داده و دستورات قضایی لازم صادر شد.


در این دیدار که جمعی از معترضین به واگذاری کارخانه قند یاسوج نیز حضور داشتند نماینده کارگران خطاب به رئیس‌کل دادگستری استان گفت : شنیده‌ایم دادستان با شما در پرونده کارخانه قند اختلاف‌نظر دارد.
غلامرضا مزارعی رئیس‌کل دادگستری استان با شنیدن این صحبت نماینده کارگران ضمن رد موضوع ، دست دادستان را گرفت و بالا برد و گفت: ما هر دو یکی هستیم، در کنار هم، و برادر هستیم و اختلافی نیست و برای مبارزه با مفاسد در کنار هم دیگر هستیم.


لازم به ذکر است کارگران اخراجی کارخانه ی قند یاسوج نیز در پایان این برنامه از تلاش ها و پیگیری های دستگاه قضایی استان به منظور احقاق حق جامعه کارگری این کارخانه تشکر نمودند و خواستار تسریع در رسیدگی به حقوق خود شدند.


منبع/سایت دادگستری استان



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*