اخبار عمومی
اعلام وصول 2
265693
تاریخ انتشار: 1397/10/07 11:08
در نشست خبری مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئی به مناسبت هفته سوادآموزی عنوان شد؛
صادق جریده: دو موسسه "فکر و گفتمان امروز" و "نسیم خرد" در شهرستان بهمئی به آموزش دهندگان نهضت سواد آموزی خدمات ارائه می دهند.

عصر جهان-نشست خبری مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئی به مناسبت هفته سوادآموزی در محل جلسات این اداره برگزار گردید..
صادق جریده در ابتدای این جلسه ضمن تبریک هفته ی سوادآموزی، از حوزه ی سواد آموزی و تلاش و فعالیت آنها و کسانی که با این حوزه در ارتباط هستند و همچنین از همکاری رسانه‌های شهرستان تقدیر و تشکر کرد.
وی گفت: در این هفته برنامه های متنوعی را داریم که شامل: سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه این هفته، دیدار با خانواده شهدا، غبارروبی گلزار شهدا به خصوص شهدای سوادآموزی، دیدار با امام جمعه و همچنین فرماندار، مسابقات انشا نویسی پرسش مهر، پیاده روی به مناسبت هفته سواد آموزی، گردهمایی آموزش دهندگان، راه اندازی و افتتاح مرکز یادگیری محلی و همچنین جلسه شورای پشتیبانی آموزش و پرورش از جمله برنامه های این هفته خواهند بود.
جریده در ادامه گفت: دو موسسه در شهرستان طبق قراردادی که با اداره کل آموزش و پرورش استان بستیم شامل موسسه فکر و گفتمان امروز با مدیریت مجید باقریان و همچنین موسسه نسیم خرد با مدیریت دهبانی که هر دو فعال هستند و به آموزش دهندگان نهضت سواد آموزی خدمات ارائه می دهند.
وی در بحث تعداد سوادآموزان گفت: ۲۰۰ نفر سوادآموز، ۹۰ نفر انتقال، ۱۶۰ نفر تحکیم، ۱۲۰ نفر در حلقه ی کتابخوانی و ۱۶۰ نفر جزو خواندن با خانواده هستند.
ولی الله جاوید مسئول سوادآموزی شهرستان بهمئی به بحث یادگیری محلی اشاره کرد و گفت: یادگیری برای یاد دادن مهارت های زندگی به سواد آموزان می باشد که یک طرح بسیار خوبی است
منبع/سایت آموزش و پرورش


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*