اخبار عمومی
اعلام وصول 2
265703
تاریخ انتشار: 1397/10/07 23:33
با حضور وزیر بهداشت انجام شد؛
نخستین مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری در استان کهگیلویه وبویراحمد از سال گذشته در دستور کار قرار گرفته است، گفت: یکی از نیازهای مهم و اساسی این استان راه‌اندازی مرکزفوق تخصصی ناباروری برای زوجین این استان است.

عصرجهان- وزیر بهداشت صبح جمعه با هدف افتتاح چندین پروژه بزرگ درمانی وارد یاسوج شد.وزیر بهداشت در شورای اداری حضور یافته سپس برای افتتاح چندین پروژه درمانی عازم شهرستان های دیگر استان شد پروزه هائی را به شرح زیر افتتاح کرد(جهت دریافت جزئیات خبر روی تیتر های ابی رنگ کلیک کنید)

اورژانس بیمارستان دهدشت با حضور وزیر بهداشت افتتاح شد
اورژانس 70 تختخوابی جدید بیمارستان امام خمینی دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه عصر امروز جمعه با حضور سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و جمعی از مسئولان اجرایی استان و شهرستان به بهره برداری رسید.


بیمارستان ۲۹۴ ‌تختخوابی شهید جلیل یاسوج افتتاح شد
این پروژه بزرگ درمانی پیش از ظهر جمعه و با حضور وزیر بهداشت به بهره برداری رسید.


نخستین مرکز فوق تخصصی خدمات ناباروری در بیمارستان بی‌بی حکیمه گچساران افتتاح شد
پردیس بخشایی: نخستین مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری در استان کهگیلویه وبویراحمد از سال گذشته در دستور کار قرار گرفته است، گفت: یکی از نیازهای مهم و اساسی این استان راه‌اندازی مرکزفوق تخصصی ناباروری برای زوجین این استان است.


بیمارستان ۳۲ تختخوابی باشت با حضور وزیر بهداشت افتتاح شد
بیمارستان ۳۲ تختخوابی شهر باشت در آیینی با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افتتاح شد.


بیمارستان باشت به تجهیزات تخصصی و دستگاه‌های مدرن مجهز شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیمارستان باشت به تجهیزات تخصصی و دستگاه‌های مدرن روز مجهز شد که امیدواریم رضایت مردم را در پی داشته باشد.


تنها یک بیمارستان سهم شهرستان‌های ۴ گانه کهگیلویه بزرگ
در شهرستان‌های ۴ گانه کهگیلویه بزرگ تنها یک بیمارستان با ۱۳۷ تختخواب وجود دارد


وزیر بهداشت: تاجگردون مشکل بازنشستگان بهداشت و درمان را برطرف کنند/از سال 94 هنوز پول بازنشسته‌ها داده نشد
وزیر بهداشت خاطرنشان کرد که از سال 94 هنوز پول بازنشسته‌ها داده نشده و باید صادقانه به آن‌ها بگوییم که نداریم؛ یک روزی داشتیم و دادیم ولی الان نداریم.



کانال تلگرام عصر جهان


عل
|
Iran
|
1397/10/08 00:51
  +0

  -0
پاسخ
#آقای عدل هاشمی این دو سال کی نماینده بود؟کی پی گیری نکرد؟ من یا شما؟کی باید جواب بدهد؟

هاشمی پور با اشاره به اینکه این مردم قدرشناس کهگیلویه از یک چیز رنج می‌برند بیان کرد: جمعیت 34 هزار نفری شهر چرام، بیمارستانش با بیمارستان باشت تصویب می‌شود، کلنگش دو سال پیش توسط استاندار وقت زده شد، بیمارستان باشت افتتاح شد اما هنوز که هنوز بیمارستان چرام حتی دیوارش انجام نشده است مردم از این تبعیض‌ها نگران می‌شوند، همچنین وی خواستار تعیین تکلیف روند اجرایی بیمارستان‌های لنده نیز شد.
رضا
|
Iran
|
1397/10/08 10:16
  +0

  -0
پاسخ
بیمارستان 294 تخت خوابی در مرکز استانی که کیلومترها با سایر شهرستان های استان فاصله دارد و هیچ مراجعه کننده ای از سایر شهرستان ها ندارد فقط به درد خود یاسوج می خورد. ای کاش مسولین متوجه منظور من شده باشند .حیف از این همه هزینه هایی که اصلا بازخوردی ندارد تا کی باید مسولین از خواب بیدار شوند وبفهمند که یاسوج به درد مرکز استان نمی خورد.تازه یاسوج چقدر جمعیت دارد که این همه بیمارستان باید داشته باشد .آقای استاندار پول نفت بهمیی وگچساران رادارید درمرکز استانی هزینه می کنید که هیچ نفعی برای سایر مردم استان ندارد عدالت کجا رفته!

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*