اخبار عمومی
اعلام وصول 2
265716
تاریخ انتشار: 1397/10/09 21:16
آن فرد هم متأسفانه حالت خودسر و خودش جوش این کار را کرده و هیچ ارتباطی با دست‌اندرکاران برنامه و هماهنگی باکسی نکرده و کار شخصی کرده بوده است.

عصرجهان-یدالله مرادی  رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان گچساران در باره شعارهای داده شده در مراسم 9 دی گچساران می‌گوید:
ما هم این کلیپ را دیدیم، من البته این کلیپ را در ساعت 1:15 بعد از نماز که یکی از خبرنگاران به من نشان دادند، من خودمم شوکه شدم وقتی این کلیپ را دیدم.
نهایتاً تا الآن هم دنبال این بودیم و ببینم که اصلاً این کلیپ صحت دارد یا خیر! نهایتاً معلوم شد که یک آقایی از داخل جمعیت شروع کرده و تک‌نفری شعار می‌داده و در یک‌لحظه رفته بالا تریبون را گرفته و شعار داده است.
الآن آن فرد را هم شناسایی کردیم و با خودش صحبت کردم می‌گوید که چیزی به نام «هاشمی» نگفتم.
 در این کلیپ هم مشخص نیست چیزی به نام «هاشمی» نام نیست، اصلاً هم دقت کنید چنین چیزی نیست، اما از همان اول که همه زیرنویس کردند گفته «مرگ بر هاشمی» دیگر افراد دقت نمی‌کنند و چیزی به این نام نیست.
آن فرد هم متأسفانه حالت خودسر و خودش جوش این کار را کرده و هیچ ارتباطی با دست‌اندرکاران برنامه و هماهنگی باکسی نکرده و کار شخصی کرده بوده است.
اما این اشکال پیش‌آمده و شیطنت هم احتمال دارد باشد به این دلیل که چطور شده همان یک تیکه را سریع ضبط کردند و همان لحظه هم پخش کردند! به نظر هنوز مبهم است و ما در حال بررسی هستیم ببینم این چطور است و دستگاه‌های مربوطه باید پیگیری کنند، شناسایی کنند که چرا این‌طور شده است.
اسم «موسوی» و «خاتمی» هم آورده بودند که کار همان فرد بوده است، ما اصل قضیه را قبول نداریم که کسی بیاید علیه فردی و غیر از شعارهای رسمی شعار دهد، این جز شعارهای اصلی نبوده، یک فرد خودسر این کار را کرده، شناسایی هم شده و دستگاه‌های مربوطه باید بررسی کنند.
من این اقدام را محکوم می‌کنم.

م/کبنا



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*