اخبار عمومی
اعلام وصول 2
265755
تاریخ انتشار: 1397/10/14 02:15
اولین خرید افشین قطبی/ دستگیری 90 نفر ازعاملان تیراندازی در خوزستان/ مفقود شدن تکنسین اورژانس اندیکا/ مدیرعامل شرکت هفت تپه متواری نیست

عصرجهان-
دستگیری 90 نفر ازعاملان تیراندازی و دارندگان سلاح های غیر مجاز در خوزستان
سردار حیدر عباس زاده، فرمانده انتظامی استان خوزستان،اظهار کرد: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی، طرح پاکسازی مناطق آلوده از لوث عاملان تیراندازی ودارندگان سلاح غیر مجاز در سطح استان توسط پلیس اطلاعات وامنیت عمومی ومأموران انتظامی در پنج روز به اجرا در آمد.
وی با تأکید بر اجرای مستمر این‌گونه طرح‌ها و همکاری خوب مردم در موفقیت‌های پلیس عنوان کرد: در این طرح 90 نفر از عاملان تیراندازی ودارندگان سلاح غیر مجاز دستگیر شدند.
وی افزود: 104 قبضه انواع سلاح از قبیل 88 قبضه اسلحه شکاری و 16 قبضه جنگی و همچنین یک هزار و 245 عدد انواع مهمات نیز در این طرح کشف وضبط شد/فارس

غرق شدن 10 خودرو در سیلاب منطقه شیرین بهار(شیمبار)
صادق سلامت معاون امداد و نجات جمعیت هلال ‌احمر خوزستان، اظهار کرد: در پی سیلاب امروز (13 دی ماه) در اندیکا یک خودروی اورژانس غرق شد که بر اثر آن یکی نفر از نیروهای امدادی مفقود شد. در حال حاضر نیز این تکنسین اورژانس مفقود است و جستجو برای یافتن این فرد ادامه دارد.
وی افزود: همچنین در پی بارش باران در این شهرستان، منطقه شیرین بهار (شیمبار) دچار سیل و آبگرفتگی شدید شد و جاده دسترسی به منطقه که در حدود 5 کیلومتری و در حاشیه دشت قرار دارد، مسدود شده است.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر خوزستان گفت: در این سیلاب 10 خودرو غرق شدند و زیر آب رفتند اما همه سرنشینان خودروها سالم هستند و برای مدت زمان موقتی به یک مکان ایمن منتقل شدند. در حال حاضر نیز نیروهای امدادی در حال انتقال این افراد به مکان امن هستند.
سلامت بیان کرد: چهار تیم امداد و نجات متشکل از 20 نفر از جمعیت هلال احمر شهرستانهای اندیکا و مسجدسلیمان با خودروهای امدادی و تجهیزات لازم به محل اعزام شده اند.
وی افزود:  همچنین به علت مسدود شدن محور اندیکا - چهارمحال و بختیاری، 700 نفر از سرنشینان خودروهای عبوری در دو مدرسه شبانه روزی چلو و پاآب شلال اسکان اضطراری شدند./ایسنا
مفقود شدن تکنسین اورژانس خوزستان حین امدادرسانی در اندیکا
دکتر شهیار میرخشتی معاون امداد و نجات جمعیت هلال ‌احمر خوزستان ، اظهار کرد: امروز (13 دی ماه) در پی تماس با ستاد عملیات بحران دانشگاه علوم پزشکی اهواز مبنی بر گرفتار شدن چند مسافر در محور اندیکا به شیمبار و نیاز به امدادرسانی، بلافاصله با هماهنگی با مرکز اورژانس 115 شهرستان اندیکا یک دستگاه آمبولانس به محل اعزام شد.
وی افزود: به محض رسیدن ‌نیروهای اورژانس 115 به محل مشخص شد که یک دستگاه خودرو با چند سرنشین نیاز به کمک دارند که دو تکنسین فوریتهای پزشکی جهت کمک به آنها عملیات امداد را آغاز کردند.
میرخشتی ادامه داد: متاسفانه به دلیل سیل شدید و گیر افتادن آمبولانس در آب، این دو تکنسین برای نجات خود از آمبولانس پیاده شدند که یکی از آنها نجات یافت و نفر دوم در آب گیر افتاد که متاسفانه تا این لحظه اطلاعی از وی در دست نیست.
رئیس مرکز اورژانس و فوریتهای پزشکی خوزستان گفت: در حال حاضر اکیپهای امدادی فوریتهای پزشکی،هلال احمر، راهداری و آتش نشانی در محل حضور دارند و در حاشیه رودخانه جهت پیدا کردن تکنسین مفقود تلاش می کنند/ایسنا

پیکر بی جان تکنسین اورژانس خوزستان کشف و شناسایی شد
شهیار میرخشتی، رئیس اورژانس دانشگاه علوم پزشکی اهواز ظهر جمعه خبر داد: متأسفانه ساعاتی پیش پیکر بی جان این تکنسین 22 ساله توسط نیروهای محلی پیدا شناسایی و شناسایی شد.

مدیرعامل شرکت هفت تپه متواری نیست /تا ‌چند روز آینده حقوق معوقه یک ماه دیگر کارگران هفت‌تپه پرداخت می‌شود
شرکت هفت تپه نیکشر چند هفته‌ای با تعطیلی مواجه بود و کارگران این شرکت در اقدامی به حق و به دور از هرگونه تنش به دنبال مطالبه‌گری بودند.
در همین راستا برخی‌ها به دنبال ایجاد فضایی ملتهب در میان کارگران نیشکر هفت تپه بودند تا به مقاصد شوم خود برسند، از جمله شایعاتی که درصدد آن بودند، تلقی متواری بودن مدیرعامل این شرکت است.
اما بنا به گفته عباس حسینی‌پویا دادستان اهواز درباره خبر منتشره مبنی بر متواری بودن مدیر عامل شرکت هفت تپه متواری اظهار داشت: نامبرده متواری نیست و در جلسات کارگروه زیر مجموعه شورای تامین بامحوریت بررسی مشکلات هفت تپه در دادستانی مرکز استان خوزستان حضور مستمر دارد.
وی با اشاره به تعامل خوب مدیرعامل شرکت هفت تپه نسبت به حل مشکلات کارگران، تأمین منابع مالی جهت تعمیر و تجهیز و پرداخت حقوق معوقه، ادامه داد: قول مساعد تا در چند روز آینده حقوق معوقه یک ماه دیگر کارگران را پرداخت کند تا کارگران نیز با روحیه مضاعف و دلگرمی برداشت نیشکر از مزارع را آغاز کنند/تسنیم
اولین خرید افشین قطبی در فولاد خوزستان مشخص شد
بابک مردای بازیکن پیشین تیم فوتبال ملوان بندر انزلی به باشگاه فولاد خوزستان پیوست.
تیم فوتبال فولاد خوزستان بابک مرادی که توانایی بازی در پست هافبک - مهاجم را دارد به خدمت گرفت تا در نیم فصل دوم با قدرت بیشتری در این پست ها بتواند برابر رقبای خود به میدان برود.
قرارداد این بازیکن با فولاد به مدت نیم فصل است.
مرادی که یک بازیکن چپ پا است، پیش از این سابقه عضویت در تیم های شهرداری یاسوج، شهرداری تبریز، سیاه جامگان مشهد، راه آهن تهران و ملوان بندر انزلی را داشته است.
طبق اعلام سایت باشگاه فولاد، بابک مرادی که فصل گذشته برای گذراندن خدمت سربازی به ملوان پیوسته بود، با به ثمر رساندن ۱۳ گل عملکرد فوق العاده و رقابتی تنگاتنگ با آقای گل آن فصل داشت/مهر



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*