اخبار عمومی
اعلام وصول 2
265770
تاریخ انتشار: 1397/10/15 20:58
امروز باید مسؤولان دولت‌های یازدهم و دوازدهم سری به بازار شهر یاسوج بزنند تا سلاخی تدبیر و امید را در قصابی‌های پایتخت طبیعت ایران ببینند.

عصرجهان-داریوش بهنیا فعال رسانه در استان کهگیلویه و بویراحمد طی یادداشتی با مرور مشکلاتی که هم اکنون در بازار استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد این گونه آورده است که حرف امروز ما سخن از بی‌تدبیری در بازار سکه و ارز و طلا نیست.

امروز در بازار مردم از قیمت سرسام آور جالیزی‌های کم قیمت دیروز همچو کدو و بادمجان به ستوه آمده‌اند، محصولاتی که این روزها غزل خداحافظی از سفره‌ها خوانده‌‌اند.

مسؤولان دولت تدبیر و امید در 5 سال اخیر چه آمارهایی که از طریق ما و همه رسانه‌ها به خورد مردم ندادند یک روز از ثابت نگه داشتن نرخ تورم و روز دیگر از پایین آوردن چندین و چند درصدی آن.

خوب به یاد داریم که در نشست مسؤولان سازمان جهاد کشاورزی استان در گرماگرم دولت یازدهم از تولیدات 800 هزار تنی محصولات کشاورزی و دامی و شیلات سخن می‌گفتند.

هرگز از یاد نمی‌بریم که در خلال ارائه این آمارها چه بلایی که بر سر دولت قبل نمی‌آوردند و کار به جایی رسیده بود که ادامه آن دولت را موجب فلاکت و قحطی‌زدگی می‌دانستند.

اما امروز باید مسؤولان دولت‌های یازدهم و دوازدهم سری به بازار شهر یاسوج بزنند تا سلاخی تدبیر و امید را در قصابی‌های پایتخت طبیعت ایران ببینند.

مسؤولان تدبیری باید کمی هم به مصوباتی که در ستاد تنظیم بازار داشته‌‌اند تامل و تدبر کنند تا ببینند آیا توانستند نرخ مصوب شده گوشت توسط خود را برای یک هفته که شده در بازار ثابت نگه دارند؟.

کاش مسؤولان و بازرسان و ناظران دستگاه‌های متولی از جمله ستاد تنظیم بازار کشور سری به شهر یاسوج می‌زدند و وضعیت گوشت قرمز را می‌دیدند، وضعیت گوشت قرمز را در استانی مشاهده می‌کردند که از گذشته در کشور به عنوان استانی عشایری با محوریت کشاورزی و دامداری شناخته شده است.

جالب است که با این وضعیت هر روز در استان جلسه می‌گذارند و در پی رونق صنعت گردشگری هستند در حالی که از قصابی‌های پایتخت طبیعت ایران همانجا که مهد عشایر دامدار زاگرس‌نشین است بوی بی‌تدبیری می‌آید/فارس



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*