اخبار عمومی
اعلام وصول 2
265774
تاریخ انتشار: 1397/10/16 21:56
سخنگوی قوه قضائیه:
سخنگوی دستگاه قضا: اگر اسماعیل بخشی به قوه قضاییه مراجعه کند صددرصد رسیدگی خواهد شد. در غیر این صورت باید ببینیم موضوع چگونه است وآیا دادستان به عنوان مدعی العموم وارد می‌شود یا خیر

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از ميزان، حجت‌الاسلام والمسلمين محسني اژه اي در يكصد و سي و پنجمين نشست خبري خود با اصحاب رسانه  گفت: سخنگوی دستگاه قضا در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اظهارات آقای اسماعیل بخشی واکنش‌های زیادی را در بر داشته است. آیا قوه قضاییه در این زمینه ورود می‌کند، بیان کرد: از دیگران شنیدم و همچنین مطلبی دیدم مبنی بر اینکه نامه‌ای به وزیر محترم اطلاعات نوشته‌اند. علی القاعده وزارت اطلاعات اگر باید پیگیری و یا نظری دهند آن را اعلام خواهد کرد.


حجت الاسلام محسنی اژه ای عنوان کرد: معمولا در مواردی که ادعا می‌شود توسط حفاظت وزارت اطلاعات موضوع بررسی می‌شود. اگر احیانا کسی تخلفی کرده باشد به طور طبیعی آن‌ها پیگیر هستند و به دستگاه قضایی معرفی می‌کنند. در این مورد هم، چون نامه را خطاب به وزیر اطلاعات نوشتند (البته نمی‌دانم نامه درست است یا خیر) در هر حال در مورد نامه‌ای که منسوب است به این فرد، علی القاعده وزارت اطلاعات اقدام می‌کند و اگر خود ایشان هم به قوه قضاییه مراجعه کند صددرصد رسیدگی خواهد شد. در غیر این صورت باید ببینیم موضوع چگونه است وآیا دادستان به عنوان مدعی العموم وارد می‌شود یا خیر. درحال حاضر اطلاع ندارم که دادستان وارد شده است یا خیر، اما اگر شکایت کنند قطعا دادستان وارد می‌شود.
معاون اول قوه قضاییه تاکید کرد: اگر احیانا وزارت اطلاعات خودش موضوع را بررسی کند و ببیند تخلفی صورت گرفته، حتما به مراجع قضایی اعلام خواهند کرد.
سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوالی درباره کارگران بازداشتی هفت تپه گفت: از هفت تپه کسی بازداشت نیست.
شایان ذکر است اسماعیل بخشی کارگر نیشکر هفت تپه مدعی شد به هنگام بازداشت شکنجه شده است.استاندار خوزستان اظهارات اسماعیل بخشی را رد کرد



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*