اخبار عمومی
اعلام وصول 2
265807
تاریخ انتشار: 1397/10/19 16:17
رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز مورد سوء قصد قرار گرفت.

بنا به گزارشات دریافتی پایگاه خبری عصرجهان-حجت الاسلام مزارعی رئیس کل دادگستری کهگیلویه و در یکی از خیابان های شهر یاسوج مورد سوء قصد فرد یا گروهی ناشناس قرار گرفته است .
بنا به همین گزارش حجت الاسلام مزارعی هنگامی که قصد ورود به منزلش در خیابان باهنر 5 یاسوج را داشت دو نفر مسلح به سلاح کلاشینکف سوار بر خودروی پژو 405 طوسی رنگ خودروی زانتیا حامل رئیس دادگستری را به گلوله بستند.


حجت‌الاسلام مزارعی مبارزه جدی با فساد مالی و همچنین زمین‌خواری را در کهگیلویه و بویراحمد آغاز کرده و در دوره مدیریت وی بر دستگاه قضایی استان بسیاری از جرائم از جمله نزاع‌های دسته جمعی و سرقت مسلحانه به شدت در استان کاهش یافته است.
دقایقی پس از این حادثه حجت‌الاسلام مزارعی گفت: برای یک لحظه مقابل مفسدان کوتاه نمی‌آیم و نهایت اینکه در این راه کشته می‌شوم.
رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: همانگونه که قبلا هم گفته‌ام در راه مبارزه با فساد عمامه‌ام را کفنم قرار داده‌ام.
وی در پاسخ به این سوال که پس از سو قصد چه صحبتی برای مردم دارد افزود: مردم استان دعا کنند به عنوان یک قاضی صادق در راستای احقاق حقوق انها تلاش کنم و آرزو دارم در این مسیر کشته شوم.

راننده خودروی حامل رئیس کل دادگستری برای فرار از تیرس افراد مسلح، خودرو را با وجود پنجری هر چهار چرخ به سمت دادگستری هدایت کرد ولی افراد مسلح تا نزدیکی ساختمان دادگستری نیز وی را تعقیب کرده و  از پشت به آن تیراندازی کردند. سوء قصد به جان رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد با وجود اصابت بیش از 20 گلوله به خودروی رئیس کل دادگستری به وی و همراهانش آسیبی وارد نشده است.

 

 

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار در ارتباط باخبر ساعت 16 و 45 دقیقه امروز شبکه استانی دنا گفت: حجت‌الاسلام مزارعی رئیس‌کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد حوالی ساعت 14 و 20 دقیقه توسط افرادی ناشناس مورد سوءقصد قرار گرفت.
نظری بابیان اینکه فرد یا افراد ناشناسی به سمت خودروی حامل رئیس‌کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد شلیک کردند افزود: شناسایی این افراد در دستور مسئولان امنیتی استان قرارگرفته است.


نماینده ولی فقیه در استان در پیامی سوءقصد به جان رییس کل دادگستری استان را محکوم کرد.
آیت الله سیدشرف الدین ملک حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در این پیاممحکوم کردن سوء قصد به جان رئیس کل دادگستری توسط نماینده ولی فقیه در استان آورده است: حادثه پیش آمده در روز ۱۹دی ماه در شهر یاسوج به هر جهت و بهانه ای محکوم است.
حرکت های زشت و وحشیانه که امنیت جامعه را مخدوش می کنند، نفرت هر انسانی را بر می انگیزد. انتظار می رود مسئولان قضایی و امنیتی عاملان را به سرعت شناسایی کنند.
بدیهی است چنین حادثه هایی به مدیریت معقول و انسانی نیاز دارند تا باعث تشدید هرج و مرج نشود.
انشاءالله استاندار محترم استان بر امور نظارت خواهند نمود و در این زمینه دستورات لازم را به شورای تامین خواهند داد.



کانال تلگرام عصر جهان


یوسف
|
Iran
|
1397/10/19 19:21
  +0

  -0
پاسخ
حجت الاسلام مزارعی آدم پاکدستی است لعنت به مخالفانش
صادق
|
Iran
|
1397/10/19 20:31
  +0

  -0
پاسخ
احسنت . شیرمادر حلالت . کاش دوتا مرد ایطوری پیدا شه
فقط خدا
|
Iran
|
1397/10/19 20:34
  +0

  -0
پاسخ
ان شاءالله که حجت الاسلام مزارعی در این راه ثابت قدم باشن وبه لطف خدا تا جایی که از دست ایشون بر بیاد ریشه ظلم رو بخشکانند
مسعود
|
Iran
|
1397/10/19 20:35
  +0

  -0
پاسخ
مندحاضرم جانم را فدای چنین قاضی کنم مملکت ما به انسانهای باشرافتی چون مزارعی داردآنهائیکه دنبال ضربه زدن به مزارعی هستند معلوم هست از تیم ۲۷۵میلیارد کلاه برداری در استان میباشند
جواد
|
Iran
|
1397/10/19 20:36
  +0

  -0
پاسخ
کارت عالیه . مبارزه کن که در دل مردمی
مختاری
|
Iran
|
1397/10/19 20:36
  +0

  -0
پاسخ
#مزارعی تنها نیست،تا پای جان حمایت میکنیم،نه به مفسد نه به دزدی،
عدالت
|
Iran
|
1397/10/19 21:04
  +0

  -0
پاسخ
ما مردم به امثال این آقا نیازمندیم،خدا یاورشون
احمد
|
Iran
|
1397/10/19 21:07
  +0

  -0
پاسخ
درودبرشرف وانسانیت آقای مزارع،چه قدرازان قضات درکشورکم داریم خداوندایشان راحفظ کندونگهدار،دودست پلیدان وخونخواران زالوصفت رادرتدارک حمله ی تروریستی به این بزرگمردوافرادازین دست،قطع کندونابودشان گرداند،بدین وسیله حمایت همه جانبه ی خودمان راازآقای مزارع اعلام میداریم وامیداست پرسنل زحمت کش وهمیشه جان برکف نیروی انتڟامی نهایت سعی وتلاش همه جانبه ی خودراازاین بزرگمردوهمه ی خانواده ی محترمشون مبذول داروبه امیدبرچیده شدن بساط ڟلم وجورازاین سرزمین وبرگشت فضای رضایت عمومی واعتماد به این آب وخاک زجرکشیده.انشاءالله
کانال دنانیوز
|
Iran
|
1397/10/19 21:47
  +0

  -0
پاسخ
شلیک به مدیر دادگستری استان ،شلیک به امنیت استان است .
با شلیک عده ای ناشناس به مدیر دادگستری استان ،زنگ خطر ناامنی برای همه خدمت گزاران صادق در رده های مختلف اداری شروع شده است .
این شلیک چند پیام دارد
۱.شلیک به امنیت استان کهگیلویه و بویراحمد است
۲.نتیجه پیام های حمایت آمیز از مفسدان اداری ،اقتصادی است
۳.نتیجه صدور بیانیه استانداری به عنوان رئیس شورای تامین استان در توجیه تخلف مدیران هست
۴.نتیجه حضور دو متهم قطعی در شورای اداری استان و بعضا شورای تامین استان هست
۵.نتیجه پیوند قدرت و سیاست و رانت با محوریت بعضی سیاسیون در استان است
۶.نتیجه سکوت مرگبار همه کسانی است که مدعی حضور در جبهه انقلابند ولی فروبسته به زور یا فروخته به زر و یا سکوت به منافع اند
۷.نتیجه دریافت سهمیه های استخدامی غیرقانونی از طرف افراد و حتی سازمان هایی است که باید ناظر و مدافع حقوق آحاد مردم باشند

بهمئی
|
Iran
|
1397/10/19 22:58
  +0

  -0
پاسخ
زنده باد مزارعی
چه فایده داره دزرها همچنان مدیر باشند و به دزدی حرفه ای و زمینخواری ادامه بدهند کاش انفصال از خدمتشون هم اجرایی میشد

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*