اخبار عمومی
اعلام وصول 2
265819
تاریخ انتشار: 1397/10/21 13:20
رئیس جهاد کشاورزی لنده:
حکمت الله همتی نژاد: این طرح ها در زمینه دامی، باغی، زراعی، شیلات . مکانیزاسیون ،طرح تامین اب وصنایع تبدیلی به بانکهای عامل معرفی شد.

عصرجهان-۲۱۰ میلیارد ریال طرح کشاورزی در شهرستان لنده با همکاری بنیاد علوی واز محل اعتبارت اشتغال روستایی وعشایری واعتبارات سازمانی برای دریافت تسهیلات به بانک های عامل معرفی شده است.
حکمت الله همتی نژاد رئیس جهاد کشاورزی لنده گفت در این خصوص اظهار داشت: این طرح ها در زمینه دامی، باغی، زراعی، شیلات . مکانیزاسیون ،طرح تامین اب وصنایع تبدیلی  به بانکهای عامل معرفی شد.
وی بیان کرد: این طرح ها باید در حوزه عشایری و روستایی برای اشتغالزایی اجرا شود.
همتی نژاد بدون اشاره به میزان اشتغالزایی این طرح ها افزود: نیاز است بانک ها نسبت به پرداخت این تسهیلات همکاری لازم را انجام دهند.
همتی نژاد افزود: این طرحها با تکیه بر توانمندی محلی مردم منطقه سبب محرومیت زدائی، ایجاد اشتغال، توسعه اقتصادی و رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم منطقه خواهد شد.
محرومیت عمیق شهرستان گرمسیری لنده در جنوب غرب کهگیلویه و بویراحمد با وجود برخورداری از قدمت ،وسعت و ظرفیت های فراوان موجب شده مسئولان استانی و کشوری ،توسعه و محرومیت زدایی این منطقه کمتر توسعه یافته را در دستور کار قرار دهند.
شهرستان کوهپایه ای، گرمسیری و قدیمی لنده به مرکزیت شهر لنده از شهرستان های هشت گانه کهگیلویه وبویراحمد دارای جمعیتی افزون بر ۲۳ هزار نفر در فاصله حدود ۲۷۰ کیلومتری یاسوج مرکز این استان واقع شده است.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*