اخبار عمومی
اعلام وصول 2
265820
تاریخ انتشار: 1397/10/21 13:36
دبیر کمیسیون تبصره ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری ایذه: با تمام توان و تلاش ضمن فعال نمودن کمیسیون فوق ، موضوع مهم انتقال صنوف مزاحم شهری و آلاینده ها به خارج از شهر را در صدر اولویت و برنامه های این کمیسیون قرار خواهم داد

عصر جهان؛فیروز بیگلری-طی حکمی از سوی مهندس غلامحسین اسدی زاده شهردار ایذه با حفظ سمت مهندس مجتبی محمدی بعنوان دبیر کمیسیون تبصره ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری معرفی گردید.
مجتبی محمدی در این باره ضمن تشکر از اسدی زاده شهر ایذه عنوان کرد: یکی از مهمترین معضلات و مشکلات شهری ایذه وجود صنوف و کارآگاههای مزاحم و آلاینده ها در سطح شهر می باشد که نیازمند توجه جدی شهرداری و شورای اسلامی شهر در این حوزه می باشد و میبایست رفع و حل این معضل چندین ساله در سطح شهر که مزاحمت های بسیاری را بصورت روزانه برای شهروندان بوجود می آورند و چهره شهر را بسیار زشت نمایش می دهد را بعنوان یکی از اولویت های کاری شهرداری به کمک اعضای شورای اسلامی شهر قرار گیرد و بحث انتقال صنوف مزاحم به خارج از شهر را در صدر برنامه های خود قرار دهند .
وی در ادامه افزود: با تمام توان و تلاش ضمن فعال نمودن کمیسیون فوق ، موضوع مهم انتقال صنوف مزاحم شهری و آلاینده ها به خارج از شهر را در صدر اولویت و برنامه های این کمیسیون قرار خواهم داد .
محمدی گفت: وجود صنوف مزاحم در معابر و پیاده روها و ایجاد آلودگی های صوتی و بصری در سطح شهر و در میان شهروندان امروزه بعنوان یکی از پدیده های غیرقابل تحمل در فضای شهری قلمداد می شود که میبایست برای این موضوع چاره اندیشی اساسی کرد .
مجتبی محمدی بیان داشت: با فراهم نمودن زیرساخت های لازم و با یک برنامه ریزی هدفمند میبایست انتقال تدریجی این واحدها به خارج از شهر را فراهم نمود . تا بلکه از این حیث شریان های حیاتی شهر جان دوباره ای به خود بگیرد و شهر ایذه به سمت پویایی و نشاط حرکت نماید‌.
مجتبی محمدی مدیر روابط عمومی و دبیر کمیسیون تبصره ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری ایذه در پایان اظهار داشت: از تمامی ادارات مرتبط با موضوع منجمله فرمانداری شهرستان ، شهرداری و شورای اسلامی شهر، ادارات آب ، گاز و مخابرات ، اداره صنعت معدن و تجارت و اصناف را جهت تسریع در ساماندهی و خروج صنوف مزاحم شهری و آلاینده ها به خارج از شهر درخواست همکاری  بیش از پیش نمود.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*