اخبار عمومی
اعلام وصول 2
265821
تاریخ انتشار: 1397/10/21 22:23
رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در این راستا گفت که برای دفاع از عدالت و مبارزه با مفاسد اقتصادی عمامه ام را کفنم میکنم،ما هم از ایشان حمایت می کنیم و جانمان را برای مبارزه با مفاسد اقتصادی در کف دستمان می گذاریم.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان،، حجت الاسلام مزارعی رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد ظهر روز  1397/10/19 هنگامی که قصد ورود به منزلش در خیابان باهنر 5 یاسوج را داشت توسط افراد مسلح به سلاح گرم مورد سوء قصد قرار گرفت.
ترور نافرجام رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد از سوی مردم و مقامات محکوم گردید و ائمه جمعه استان در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن پرداختن به این موضوع از دستگاه های ذی ربط خواستند که عاملان این واقعه را شناسائی و به به سزای اعمالشان برسانند


دستگاه‌های امنیتی عاملان تیراندازی به رئیس‌کل دادگستری را به سزای اعمالشان برسانند
حجت الاسلام حکمتی امام جمعه موقت یاسوج در خطبه های نماز جمعه این هفته به اتفاق زشت و ناپسندی که در شهر یاسوج علیه رئیس کل دادگستری استان رخ داد اشاره کرد و گفت: اتفاق از طرف هر کسی و با هر انگیزه‌ای که رخ داده است محکوم و از دستگاهای امنیتی می‌خواهیم که این موضوع را پیگیری کنند و در اسرع وقت عاملان را دستگیر و به سزای عملشان برسانند.
مسئولان امنیتی حامیان پشت صحنه ترور نافرجام «حجت‌الاسلام مزارعی» را شناسائی و محاکمه کنند
حجت الاسلام علی وحدانی فر  امام جمعه کبگیان درباره ترور ناکام رئیس کل دادگستری استان گفت: حادثه تلخ وغم انگیزاین ترور نافرجام جناب مزارعی دوست داشتنی و دلیر نه تنها چیزی از ارزش‌های این قاضی شجاع و ولائی سکاندارعدالت کم نکرد بلکه راهی شد تا برخورد با مفسدین باعث محکومیت افرادی بشود که در تاریخ قضاوت در استان بی نظیر باشد.
علی وحدانی فر بیان کرد: کسی که در نهایت وارستگی وَ والامقامی خود عمامه‌اش را کفن قرارداده، و برابر فساد و رانت خواری با شجاعت ایستاده است. موجب محبوبیت شدید مردمی شده است که خواسته ما و مردم از مسئولان محترم اطلاعاتی امنیتی استان شناسائی و محاکمه خاطیان و حامیان پشت صحنه این حرکت زشت و نافرجام است. زیرا با شناسائی و محاکمه در ملأ عام نباید گذاشت که امنیت یک استان زیرسوال برود.
افروغی: جانمان را برای مبارزه با مفاسد اقتصادی در کف دستمان می گذاریم.
حجت الاسلام سید محمد یوسف افروغی امام جمعه شهر لیکک در خطبه های امروز با محکوم کردن حادثه اخیر شلیک گلوله به مدیر کل دادگستری استان و تقدیر از عدالتخواهی این مسئول قضایی،گفت:رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در این راستا گفت که برای دفاع از عدالت و مبارزه با مفاسد اقتصادی عمامه ام را کفنم میکنم،ما هم از ایشان حمایت می کنیم و جانمان را برای مبارزه با مفاسد اقتصادی در کف دستمان می گذاریم.
شلیک به  رئیس کل دادگستری استان؛ تیراندازی به قانون، امنیت و حاکمیت است
حجت‌الاسلام حسینی امام جمعه دهدشت در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهر با محکوم کردن حادثه تیراندازی به رییس کل دادگستری استان افزود: در استان ما چنین چیزی برای نخستین بار است که اتفاق می‌افتد، این تیراندازی و شلیک، تیراندازی به قانون، امنیت و حاکمیت است و باید شورای تامین و مسئولان در اسرع وقت عاملان و امران این حادثه را دستگیر کنند و به اشد مجازات برسانند.  
وی ادامه داد: پشت این جریان به طور قطع یک مافیای اقتصادی است و باید این‌ها را مجازات کرد تا دیگر جرات نکنند یک حرکت خطرناک ضد امنیتی ایجاد کنند.
سوء قصد به رئیس کل دادگستری استان یکی از مهمترین حوادث هفته جاری بود
حجت الاسلام محمودی اصل امام جمعه لنده حجت الاسلام محمودی اصل افزود:سوء قصد به رئیس کل دادگستری استان یکی از مهمترین حوادث هفته جاری بود که این عمل زشت و خیانتکارانه محکوم است.
وی به بیانیه ائمه جمعه استان در حمایت از مسئولان قضایی استان اشاره کرد و اضافه کرد: این بیانیه خواهان حمایت همه‌جانبه  از قضات شجاع و انقلابی است و لازم است همه عواملی که چنین اقداماتی را انجام می‌دهند بدانند که راه مبارزه با فساد با اینگونه اقدامات متوقف نخواهد شد.
مسئولین قضایی ما تا داد این ملت را از شما مفسدان نگیرند از پا نخواهند نشست
حجت الاسلام بلادی امام جمعه موقت باشت اقدام تروریستی علیه مدیرکل دادگستری استان رامحکوم کرد واضافه کرد: خطاکاران ومفسدان بدانند با این ترقه بازی‌ها نظام مقدس جمهوری اسلامی وقوه قضائیه عقب نشینی نمیکند ومسئولین قضایی ما تا داد این ملت را از شما مفسدان نگیرند از پا نخواهند نشست.
باید با کسانی که در این استان هنجار شکنی می کنند برخورد شود
حجت الاسلام مصباح نژاد امام جمعه سیسخت به موضوع تیراندازی به رییس کل دادگستری استان هم اشاره کرد و ادامه داد: باید با این مفسدان وکسانی که دارند در این استان و کشور هنجار شکنی می کنند برخورد شود و از دستگاه‌های امنیتی خواستاریم که این افراد را شناسایی، دستگیر و مجازات کنند.  



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*