اخبار عمومی
اعلام وصول 2
265831
تاریخ انتشار: 1397/10/22 11:40
آیت الله ملک حسینی در دیدار مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد با ایشان بر لزوم توجه شبکه دنا به همه قومیت ها و گویش های موجود در استان و نیز بر ضرورت برنامه ریزی برای توجه به فرهنگ های قابل توسعه و بالنده و پالایش برخی از رفتارهای ناهنجار در جامعه تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکزکهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان گفت: سازمان صدا و سیما به عنوان رسانه حاکمیتی و فراقوه ای نقش بسیار مهمی را در پیشبرد امور فرهنگی، اجتماعی ،پیشرفت و توسعه کشور بر عهده دارد


رئوف با اشاره به تلاش نظام سلطه و امپراطوری رسانه ای غرب در بکار گرفتن صدها رسانه علیه فرهنگ و اعتقادات مردم افزود: در این کارزار نابرابر، رسانه ملی با ۱۵۰ شبکه رادیویی و تلویزیونی تلاش دارد براساس توجه به ۴ مولفه دین، اخلاق، امید و آگاهی به عنوان رسانه ای پاک و تاثیر گزار ایفای نقش کند.
وی با اشاره به رسالت شبکه های استانی گفت: یکی از رسالت‌های مهم این شبکه ها تقویت فرهنگ و کمک به رشد و توسعه استان ها بوده است .
رئوف وجود آیت الله ملک حسینی در استان کهگیلویه و بویر احمد را یک فرصت و یک نعمت الهی برشمرد و نظرات ارزشمند این عالم فاضل و نظریه پرداز را پشتوانه ارزشمندی برای سازمان صداوسیما دانست و ابراز امیدواری کرد با حمایت و هدایت علما و روحانیت استان شاهد ارتقا هر چه بیشتر سطح کیفی تولیدات رسانه در استان باشیم.
نماینده ولی فقیه در استان هم در این دیدار ضمن آرزوی موفقیت برای مدیر کل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد گفت: صدا و  سیما کارنامه خوبی به لحاظ ملی و استانی دارد اما تا رسیدن به رسانه ای در طراز اسلام و انقلاب اسلامی راه طولانی پیش رو داریم که باید برای رسیدن به اهداف تلاش بیشتری شود.


آیت الله ملک حسینی بر لزوم توجه شبکه دنا به همه قومیت ها و گویش های موجود در استان و نیز بر ضرورت برنامه ریزی برای توجه به فرهنگ های قابل توسعه و بالنده و پالایش برخی از رفتارهای ناهنجار در جامعه تاکید کرد.
وی با اشاره به اینکه غربی‌ها سال هاست با غول رسانه‌ای خود برنامه ریزی و کار می کنند و هدف گذاریشان بر اساس یک نگاه کلان به رسانه است افزود: ما باید نگرش مخاطبان را آنگونه که خودمان می خواهیم بسازیم نه با نگاه غربی ها؛ غربی ها رسانه را ابزار شیطان قرار دادند و رویکرد آنان به سمت فساد و پذیرش استکبار و فساد است اما اگر کسی خواست صدا و سیما را مدیریت کند باید آن را در اختیار مدیریت الهی قرار دهد.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*