اخبار عمومی
اعلام وصول 2
265833
تاریخ انتشار: 1397/10/22 11:50
زن ها باید به گونه ای رفتار نمایند که در جامعه حرمت شوهر حفظ شود و از شوهر خود حرف شنوی داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، امام جمعه شهر لیکک با اشاره به تبریک ولادتاستقلال کشور مهمترین دستاورد انقلاب حضرت زینب (س ع) گفت : وجود این بانوی وفادار و شجاع، باعث نشر فرهنگ عاشورا شده و با توجه به رفتار ایشان در قیام عاشورا، نام گذاری این روز به عنوان پرستار بسیار مناسب بوده است.
حجه الاسلام افروغی افزود : مقام معظم رهبری در سالروز قیام مردم قم، از مردم خواست تا برای حفظ نظام، سختی ها و مرارتها را تحمل کنند تا این راه در مسیر درست طی شود.
وی اظهار داشت : طلاب و روحانیون باید از وابستگی به مادیات خودداری نمایند و با رفتن به سمت کسب علم و دانش زمینه پیشرفت کشور را فراهم کنند.
افروغی گفت : زهد، خداترسی و کسب علم باعث محبوبیت روحانیون در جامعه می‌شود و عدم برخورداری از این موارد در وجود طلاب، موجب مشکلات زیادی برای نظام ایجاد خواهد شد.
وی با اشاره به بیانات رهبر فرزانه انقلاب گفت : ایشان حضور مردم در مراسم مختلف را خواستار شده و انتظار هست همانند گذشته مردم در مسیر انقلاب باشند تا دشمنان مأیوس شوند.
حجه الاسلام افروغی اظهار داشت : مردم به شایعات رسانه ای بیگانه گوش ندهند و بدانند نظام اسلامی هر چند ترکش‌هایی در این مسیر بر پیکره اش وارد می‌شود اما با اقتدار به راه خودش ادامه خواهد داد.
وی جوانان و مردم را به استفاده درست از فضای مجازی فرا خواند و گفت : جوانان اهمیت فضای مجازی را دریابند و از این ابزار برای نشر فرهنگ اسلامی و دستاوردهای نظام استفاده کنند.
افروغی افزود : امام خمینی (ره ) با رهبری پیامبر گونه خود نظام استکباری را به زانو درآورد و استقلال این کشور، بزرگترین دستاورد نظام است.
افروغی ادامه داد :مخالفت نظام با برجام به شیوه غربی ، سند 2030 و fatf برگرفته از آیات و شریعت دین اسلام است که عضویت در این تفاهمنامه ها، باعث وابستگی و حذف اسلامیت نظام می‌شود.
وی با اشاره به دستاوردهای نظام اظهار داشت : استقلال و آزادی مهمترین دستاورد بوده و مشکلات مادی با تلاش، جدیت و مدیریت صحیح قابل حل است.
حجه الاسلام افروغی در ادامه گفت : از اقدامات انقلابی رئیس دستگاه قضایی استان حمایت می‌کنیم و حرکت زشت و نکوهیده در ترور نافرجام ایشان را محکوم مینماییم.
خطیب جمعه شهر لیکک در ادامه سلسله مباحث سبک زندگی، با اشاره به وظایف زنان نسبت به مردان گفت : زنها باید در مخارج زندگی محتاط و با توجه به درآمد خانواده خرج نمایند و مردها نیز باید در زمینه مخارج دست و دل باز باشند.
وی ادامه داد : زنها باید به گونه ای رفتار نمایند که در جامعه حرمت شوهر حفظ شود و از شوهر خود حرف شنوی داشته باشند.
حجه الاسلام افروغی گفت : دستگاه های امنیتی و سپاه پاسداران، کسانی که در خیابان‌های شهر در حال دعا نویسی هستند را با ارشاد از سطح شهر جمع کنند.

منبع/خبرگزاری صدا و سیما

شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی از توابع استان کهگیلویه و بویراحمد است



کانال تلگرام عصر جهان


بخوانید
|
Iran
|
1397/10/22 12:46
  +0

  -0
پاسخ
افروغی بیان داشت: *پنج تا شش نفر در شهر دارند دعا می نویسند و به کار دعانویسی مشغولند که این کار حرام است، این افراد شیاد هستند* و مردم گول آنها را نخورند، این‌ها باید جمع شوند و از سپاه خواهش می‌کنیم که این‌ها را از شهر جمع کنید

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*