اخبار عمومی
اعلام وصول 2
265840
تاریخ انتشار: 1397/10/23 16:36
کاسترو مکزیکی‌تبار دیروز در یک برنامه ویژه در شهر "سن‌آنتونیو" ایالت تگزاس- زادگاهش- به دو زبان انگلیسی و اسپانیولی اعلام نامزدی کرد.

دو چهره جوان سیاستمدار برای انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا اعلام نامزدی کردند.

"جولیان کاسترو" 44 ساله وزیر سابق مسکن و توسعه در دولت اوباما که ریشه مکزیکی دارد و نیز " تولسی گابارد" 37 ساله که او هم به واسطه عضویت در مجلس نمایندگان آمریکا از ایالت "هاوایی" آمریکا بی‌ارتباط با اوباما نیست – هاوایی زادگاه اوباماست- دیروز – شنبه- برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا اعلام نامزدی کردند.

دو رقیب انتخاباتی جوان ترامپ (+عکس)

کاسترو مکزیکی‌تبار دیروز در یک برنامه ویژه در شهر "سن‌آنتونیو" ایالت تگزاس- زادگاهش- به دو زبان انگلیسی و اسپانیولی اعلام نامزدی کرد. او نخستین نامزد لاتین‌تبار انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکاست که تا کنون برای حضور در انتخابات و رقابت احتمالی با ترامپ اعلام نامزدی کرده است.

کاسترو نسل سوم از یک خانواده مهاجر مکزیکی‌تبار در آمریکاست.

کاسترو در مراسم اعلام نامزدی خود در شهر سن آنتونیو تگزاس

دو رقیب انتخاباتی جوان ترامپ (+عکس)

خانم "تولسی گابارد" 37 ساله نیز دیروز در مصاحبه با شبکه خبری سی‌ان‌ان از قصد خود برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری 2020 خبر داده است. او گفته است هفته آینده به طور رسمی در یک نشست خبری اعلام نامزدی خواهد کرد.

گابارد که نماینده حزب دموکرات از ایالت هاوایی در مجلس نمایندگان آمریکاست، سابقه حضور در جنگ عراق را دارد. با این حال او دیدگاه منتقدانه‌ای نشسبت به سیاست خارجی آمریکا در خاورمیانه داشته و منتقد جدی حمایت همه‌جانبه واشنگتن از عربستان سعودی به عنوان یکی از حامیان اصلی گروه‌های تروریستی بنیادگرا همچون داعش است.

عکس:آرشیوی

دو رقیب انتخاباتی جوان ترامپ (+عکس)

این دو داوطلب نمایندگی باید برای احرازنامزدی نهایی حزب دموکرات برای انتخابات 2020، با دیگر رقبای احتمالی دموکرات خود در جریان رقابت‌های درون حزبی مبارزه کرده و بتوانند اکثریت آرا را در کنوانسیون حزبی به دست آورند.


آنها باید با نامزدهای احتمالی نام‌آشنایی همچون سناتورهای دموکرات" الیزابت وارن"، " کامالا هریس"، " کیرستن گیلیبرند" که هر 3 از زنان سناتور حزب دموکرات هستند، مبارزه کنند.


همچنین این دو نامزد باید با نام های مطرحی همچون " جو بایدن"، " جان کری" و "برنی سندرز" – برنی سندرز سناتوری مستقل است و عضو حزب دموکرات نیست اما در انتخابات پیشین از حزب دموکرات نامزد شد و با هیلاری کلینتون رقابت کرد که در نهایت هیلاری کلینتون به عنوان نامزد نهایی حزب برای رقابت با ترامپ انتخاب شد- رقابت کنند و از این حیث و در صورت ورود هر یک از این نامزدهای نام آشنا به عرصه انتخابات، به احتمال زیاد شانس زیادی برای صعود به مرحله نامزدی نهایی نخواهند داشت.


پیش‌بینی می‌شود طی هفته‌های آتی باقی مانده تا ماه فوریه، نام‌های مطرح حزب دموکرات برای انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا اعلام نامزدی کنند.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*