اخبار عمومی
اعلام وصول 2
265843
تاریخ انتشار: 1397/10/23 23:42
برداشت گل از نرگس زارهای بهبهان/خبر واگذاری پالایشگاه های آبادان و شازند به بخش خصوصی صحت ندارد

عصرجهان-

برداشت گل از نرگس زارهای بهبهان

بار دیگر با فرا رسیدن فصل سرما و رویش گل نرگس، فضای شهر بهبهان آکنده از عطر خوش این گل شد و کشاورزان مشغول برداشت آن هستند؛ بنا براعلام جهاد کشاورزی، سطح زیر کشت گل نرگس در بهبهان نسبت به سال گذشته ۱۵ درصد افزایش داشته است.


محور اندیکا به چهارمحال و بختیاری تا سه‌شنبه مسدود است
رئیس راهداری اندیکا گفت: محور اندیکا به استان چهارمحال و بختیاری از عصر امروز یکشنبه ساعت 17 تا روز سه‌شنبه ساعت 6 بامداد بسته است.
کوروش دهنو رئیس راهداری شهرستان اندیکا، اظهار کرد: محور اندیکا به استان چهارمحال و بختیاری از عصر امروز یکشنبه ساعت 17 تا روز سه‌شنبه ساعت 6 بامداد بسته است.
رئیس راهداری شهرستان اندیکا عنوان کرد: شط شیمبار درحال حاضر اشباع و سطح آب بالا است و با توجه به پیش‌بینی بارش 300 میلی‌متری در منطقه اندیکا احتمال سیلاب در هر لحظه از شبانه‌روز وجود دارد، به همین دلیل تا روز سه‌شنبه مسیر بسته است.
وی افزود: مسیر جایگزینی از این منطقه وجود ندارد و مسافران برای سفر به چهارمحال و بختیاری از مسیر ایذه و یا خرم‌آباد استفاده کنند/فارس
کریم بوستانی رسما سرمربی استقلال خوزستان شد
امروز جلسه‌ای با حضور کسری غفوری، مدیرعامل گروه ملی ایران و همچنین بوستانی،  پیری سرپرست تیم استقلال خوزستان و سالاری مدیر رسانه تیم در اهواز برگزار و قرار شد کریم بوستانی تا پایان لیگ هجدهم، هدایت استقلال خوزستان را برعهده داشته باشد.
کریم بوستانی پس از قطع همکاری باشگاه با داریوش یزدی در چند دیدار به صورت موقت هدایت تیم را برعهده داشت که امروز نیز به صورت رسمی به عنوان سرمربی تیم معرفی شد.
استقلال خوزستان در حال حاضر با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می‌کند و به دلیل عدم پرداخت مطالبات بازیکن خارجی سابق خود، با کسر شش امتیاز و محرومیت از پنجره نقل و انتقالات مواجه شده است/ایسنا
چهار درصد درآمد وزارت نفت به خوزستان پرداخت می‌شود
استاندار خوزستان گفت: 130 میلیون دلار معادل چهار درصد درآمد وزارت نفت به خوزستان طی سه سال آینده پرداخت خواهد شد تا صرف پروژه های عمرانی و اجتماعی استان شود.
غلامرضا شریعتی در نشست شورای برنامه‌ریزی استان اظهار کرد: بر اساس مصوبه شورای اقتصاد کشور این اعتبار براساس نظر و تصمیم سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان هزینه می‌شود و وزارت نفت هیچ اختیاری در هزینه این اعتبار ندارد.
وی با اشاره به بحث واگذاری پروژه های دستگاه های دولتی به بخش خصوصی، ادامه داد: این موضوع در کشور با مدیریت محمد باقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه انجام می شود، از این رو مدیران استان نهایت تلاش خود را در این بخش داشته باشند.
شریعتی گفت: دستگاه های اداری پروژه های نیمه تمام خود را به بخش خصوصی واگذار کنند تا این پروژه ها هرچه زودتر به نتیجه برسند/ایلنا
خبر واگذاری پالایشگاه های آبادان و شازند به بخش خصوصی صحت ندارد
یکی از نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: خبر منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر واگذاری پالایشگاه‌های آبادان و شازند به بخش خصوصی صحت ندارد.
عامر کعبی با تاکید بر عدم خصوصی سازی پالایشگاه‌های آبادان و شازند اظهار کرد: این پالایشگاه ها به طور ۱۰۰ درصد دولتی باقی می ماند.
وی افزود: تاکنون هیچ منبع رسمی خبر منتشر شده در شبکه های اجتماعی مبنی بر واگذاری پالایشگاه های آبادان و شازند به بخش خصوصی  را تایید نکرده است.
وی تصریح کرد: سازمان خصوصی سازی نیز به عنوان متولی این امر، این خبر را تکذیب کرده است.
به گفته کعبی بر اساس اعلام وزارت نفت، دو پالایشگاه آبادان و شازند اراک به صورت ۱۰۰ درصد دولتی باقی خواهند ماند/مهر



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*