اخبار عمومی
اعلام وصول 2
265864
تاریخ انتشار: 1397/10/27 00:21
نایب رئیس فراکسیون امید:
نایب رئیس فراکسیون امید مجلس با اشاره به جلسه هیاتی منتخب از این فراکسیون با مسئولان وزارت اطلاعات، گفت: طبق اعترافات و اسناد، اسماعیل بخشی با احزاب کمونیستی در خارج از کشور مراوده داشته است.

عصرجهان-محمدرضا تابش در گفت‌وگو با خانه‌ملت، در توضیح جلسه فراکسیون امید درباره موضوع  ادعای شکنجه اسماعیل بخشی، گفت: هیاتی از فراکسیون امید با آقای بخشی و وکیل ایشان ملاقات کردند. فراکسیون امید نیز در جلسه‌ای با مدیرکل اطلاعات استان خوزستان، وزیر اطلاعات و معاون امور مجلس وزیر اطلاعات و دوستانی که با آقای بخشی ملاقات کردند به بررسی مسئله شکنجه وی پرداخت.

ارتباط و مراوده بخشی با احزاب کمونیستی در خارج از کشور

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی اظهارات هیات منتخب فراکسیون امید را یادآور شد و تصریح کرد: طبق اعترافات آقای بخشی  و اسنادی که ارایه شده، این فرد ارتباط و مراوده‌هایی با احزاب کمونیستی در خارج از کشور داشته است.

بخشی شکنجه نشده است/  زد و خورد با ماموران ناجا حین انتقال به اهواز

وی افزود: آنچه بر ما مُسجل شده اینکه آقای اسماعیل بخشی شکنجه نشده است، در واقع در معیت دو مامور انتقال ناجا از شوش به اهواز زد و خوردی بین آقای بخشی که دستش باز بوده و ماموران صورت می‌گیرد، مصدومیت هم ظاهرا نشأت گرفته از این زد و خورد است. هیات منتخب فراکسیون مقرر شد تا همه موضوعات را مورد بررسی بیشتر قرار دهد تا به جمع بندی دقیقی برسیم.

دستگیری اسماعیل بخشی توسط پلیس امنیت

تابش در ادامه یادآور شد: در جلسات مذکور در مورد اینکه آقای بخشی توسط پلیس امنیت دستگیر شده هم صحبت شد، البته وزیر اطلاعات اذعان دارد مامورانی که با اسماعیل بخشی زد و خورد کردند از کادر وزارتخانه نبودند اما از همکاران بوده اند.

 در هیات رئیسه فراکسیون امید  تصمیم خواهیم گرفت که گزارش نهایی را در اختیار چه نهادی قرار دهیم

نایب رئیس فراکسیون امید در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: هیات منتخب فراکسیون باید گزارش جلسه خود را به فراکسیون ارایه کند، سپس در هیات رئیسه تصمیم خواهیم گرفت که این گزارش را در اختیار چه نهادی قرار دهیم./



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*