اخبار عمومی
اعلام وصول 2
265882
تاریخ انتشار: 1397/10/30 00:33
اگر فرماندار گچساران مدیر قوی و با نبوغی است چرا اجازه نمی‌دهند به مردم شهر خودش خدمت کند و می‌خواهند او را راهی بروجرد کنند؟ آیا در بروجرد به این بزرگی، مدیری در حد و قواره فرماندار گچساران پیدا نمی‌شود؟

عصرجهان-پس از انکه خبر انتصاب «عبدالرحیم رحیمی» فرماندار گچساران به عنوان فرماندار بروجرد منتشر شد رسانه های خبری لرستان به این انتصاب واکنش نشان دادند
محمد فیضی از فعالان رسانه‌ای لرستان در یادداشتی در پایگاه خبری یافته خطاب به «سیدموسی خادمی» استاندار لرستان نوشت:


بروجرد دومین شهر بزرگ لرستان پس از خرم‌آباد است که اقتصاد اول استان در آن فعال و پویا می‌باشد، به همین دلیل نیازمند حساسیت و توجه بیشتر در انتصابات است.
سال‌هاست فرمانداری ویژه بروجرد محل آزمون‌وخطای مدیریت ارشد استان است، به‌طوری‌که عمر مدیریت ارشد این شهرستان یا همان فرماندار ویژه از حاشیه امنیت برخوردار نیست.
پس از کش‌وقوس‌های فراوان، بالاخره رضا آریایی که اصالتاً بروجردی و سال‌ها در استانداری لرستان صاحب مسئولیت بوده و به مرد و مدیر اخلاق معروف است سکان هدایت فرمانداری شهرستان بروجرد را البته با حکم سرپرستی بر عهده گرفت.
آریایی که از محبوبیت ویژه‌ای در نزد مردم بروجرد برخوردار است به‌خوبی توانسته‌ در شهرستان بروجرد مدیریت کند، وی که تعامل نزدیکی با اصحاب رسانه سراسر استان دارد این روزها مورد کم‌لطفی و بی‌مهری مدیریت استان قرارگرفته، گویا قرار است فرماندار یکی از شهرستان‌های استان کهکیلویه و بویراحمد که هم تبار استاندار است به‌زودی حاکم بروجرد شود.
شنیده‌ها حکایت از آن دارد با هماهنگی دو نماینده بروجرد در مجلس، استاندار و یکی از نمایندگان بانفوذ کهکیلویه و بویراحمد در مجلس، فرماندار بروجرد مشخص‌شده است و در آینده نزدیک معارفه خواهد شد. ورود یک مدیر کهکیلویه و بویراحمدی دیگر به لرستان خشم مردم بروجرد، استان و اصحاب رسانه را برانگیخته است.
به‌راستی اگر فرماندار گچساران مدیر قوی و با نبوغی است چرا اجازه نمی‌دهند به مردم شهر خودش خدمت کند و می‌خواهند او را راهی بروجرد کنند؟ آیا در بروجرد به این بزرگی، مدیری در حد و قواره فرماندار گچساران پیدا نمی‌شود؟
خواسته مردم بروجرد حفظ رضا آریایی به‌عنوان فرماندار بروجرد است، از طرفی مردم لرستان علی‌رغم احترام زیادی که برای مردم شریف کهکیلویه و بویراحمد قائل‌اند اما به خاطر ضعف مدیران بویراحمدی، خاطره خوبی از آن‌ها در لرستان ندارند، بهتراست استاندار برای مردم بروجرد ارزش قائل شود و به افکار آن‌ها احترام بگذارد و در تغییر فرماندار بروجرد سعه‌صدر داشته باشد و برای آبادانی بروجرد تدبیر ویژه بی اندیشد.



کانال تلگرام عصر جهان


علی
|
Iran
|
1397/10/30 00:47
  +0

  -0
پاسخ
رسانه‌ها استان لرستان در حالی به مدیر کهگیلویه و بویراحمدی واکنش نشان می‌دهند که دو فرماندار اسبق گچساران احمد اسماعیل وند و علی مرادی از استان لرستان بودند.
اما نکته قابل یادآوری اینست که عبدالرحیم رحیمی در حالی شهرستان گچساران را ترک می‌کند که وی در حال حاضر یکی از فرمانداران ممتاز و برتر کشور می‌باشد.
شاید بتوان گفت اگر بعضی از تنگ نظری‌ها و .... نسبت به این فرزند و مدیرشایسته کهگیلویه و بویراحمدی نبود. باید عبدالرحیم رحیمی استاندار یکی از استان‌های بزرگ کشور می‌شد و خیلی‌ها اعتقاد دارند وزارت کشور عبدالرحیم رحیمی را تازه اما دیر کشف کرده است.
ناشناس
|
Iran
|
1397/10/30 00:48
  +0

  -0
پاسخ
رحیمی فرماندار گچساران: رفتنم از فرمانداری گچساران قطعی می‌باشد.

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*