اخبار عمومی
اعلام وصول 2
265891
تاریخ انتشار: 1397/10/30 14:39
مردانی که درخفا تزهای زنانه میدهند شرمتان باد فمنیست هایی که در چکاب نوعیت ابهامتان خوار است.

عصرجهان-"چوب حراج بر دستاوردهای فرماندار با سلاح مخرِّب قوم گرایی"


 شهر لنده همواره و در پهنه تاریخ ایران عزیز در استان کهگیلویه و بویراحمد به شهر اولین ها شهره بوده است که قدمتی دیرین دارد و بزرگانی نام آور تقدیم اسلام و ایران عزیز کرده و مهدِ شهدای جان بر کف راه وطن بوده است که اگر شرح آن برود مثنوی هفتاد من می شود.
چندی است صفحات مجازی معلوم الحال اقدام به تخریب مردم و مسئولین شهر لنده می کنند.
در آخرین سری از این سریال که توسط افراد معلوم الحال و مجهول الهویه مدیریت و تدوین می شود حملاتی بس ناجوانمردانه به دکتر کریمی نژاد فرماندار محترم شهرستان لنده روا داشته اند.
در همین راستا به برخی از اتهاماتِ ناروا و دونِ شان مخاطبین که نشانگر سرشت کینه توز نویسندگان این بولتن ها می باشد و به فرماندار وارد شده اشاره می شود طایفه گرایی، باندبازی، نفاق، خط دادن به دانشجویان، شلوغ کردن فضای منطقه و از همه بدتر خیانت. نویسندگان، مردم شهر لنده را نیز با چنان لفظ زشتی مخاطب قرار می دهند تا یادآور شوند از هیچ دشمنی برای ایجاد شکاف بین مردم و مسئولین فروگذار نخواهند کرد. *یکی از اتهامات نابخشودنی فرماندار استفاده از جوانان در سِمَتهای مشاورت ایشان است،غافل از اینکه یکی از نقاط قوت فرماندار استفاده از پتانسیل جوانان و کادرسازی برای آینده ایران و انقلاب می باشد کاری که کمتر مسئول کشوری و استانی شجاعتِ انجام آن را دارد.
همواره یکی از چالشهای فرمانداران قبلی شهرستان لنده مشکلات قومی و مسائلی از این دست بود که الحمدلله با درایت دکتر کریمی نژاد در مدت سکانداری ایشان کمترین چالشی در این زمینه وجود نداشته است.
 مشکلات با گفتار درمانی حلّ نمی شوند؛درست،امّا مصداق این سخن فرماندار محترم نیست چرا که ایشان همواره در مصائب و سختی ها مدیرِ پشت میزنشین نبودند و از آتش سوزی تا سیل و قطعی آب و ... در خط مقدم کمک به مردم حضور داشتند.
دوستان عزیز و منتقد مطالبه شفافیت را از فرماندار داشته اند امّا همین عزیزان می دانند که به لطف شبکه های مجازی و چشمان تیزبین منتقدین و رسانه ها دکتر کریمی نژاد بیشتر از هر یک از سلف خود و دیگر مسئولین انتخابی و انتصابی در ویترین شیشه ای حضور داشته و دارند.
ذکر این نکته ضروری است که طبق حدیث "کُلُّکُم راعِِ و کُلُّکُم مسئولُ" همه ما مسئول هستیم در ساختن شهرستانمان، اما باید پرسید که نویسندگان و بانیان این صفحات مجازی چه کاری برای شهرستان انجام داده اند؟ گره از کار کدامین خلق وانموده اند؟
در پایان و در سخنی با دکتر کریمی نژاد
"شرح این ‌هجران و این خون جگر این زمان ‌بگذار تا وقتی دگر"



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*