اخبار عمومی
اعلام وصول 2
266014
تاریخ انتشار: 1397/11/15 00:54
معاون خدمات شهری شهرداری اهواز:
معاون خدمات شهری شهرداری اهواز گفت: در طی 3 ماه گذشته در عملیات جداگانه شهرداری و نیروی انتظامی، بالغ‌بر 5 هزار جام قلیان کشف شد و این عملیات ادامه خواهد داشت.

عصرجهان-علیرضا عالیپور معاون خدمات شهری شهرداری اهوازدر این خصوص، اظهار کرد: با توجه به اعتراض گسترده شهروندان به عرضه قلیان و ناامن شدن محیط پارک‌ها برای خانواده‌ها، شب گذشته در عملیات مشترک بین مرکز بهداشت اهواز، نیروی انتظامی و عوامل پیشگیری از تخلفات شهرداری اهواز در پارک ساحلی غربی و شرقی اهواز اقدام به جمع‌آوری قلیان‌ها از سطح پارک شد.

وی افزود: در این عملیات مجموعاً 600 جام قلیان، 90 عدد صندلی، 5 دستگاه خودرو، مقادیری مشروبات الکلی و یک اره‌برقی که برای بریدن درخت‌ها و تهیه هیزم استفاده می‌شد، کشف و ضبط شد. همچنین در طی 3 ماه گذشته در عملیات جداگانه شهرداری و نیروی انتظامی، بالغ‌بر 5 هزار جام قلیان کشف شد که پس از اخذ حکم دادستان در مراسمی امحا می‌شوند.
معاون خدمات شهری شهرداری اهواز عنوان کرد: این عملیات به‌صورت مستمر تا نوروز ادامه دارد و فضای پارک‌ها برای این‌گونه افراد ناامن می‌شود و با احکام مناسبی که معاونان دادستانی در اختیار ما قرار دادند، با توجه به میزان جرم از قبیل عرضه دخانیات، مواد مخدر و یا مشروبات الکلی برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.
وی گفت: از همه شهروندان تقاضا داریم در این زمینه با مدیریت شهرداری همکاری کنند و مدنظر داشته باشند که مصرف و عرضه مواد مخدر در اماکن عمومی جرم است.
عالیپور گفت: عرضه‌کنندگان قلیان در این مدت به‌صورت شبکه‌ای کار می‌کردند که همگی شناسایی شدند و مشخصات آن‌ها از طریق نیروی انتظامی در اختیار مقامات قضایی قرار گرفت./فارس



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*