اخبار عمومی
اعلام وصول 2
266018
تاریخ انتشار: 1397/11/15 22:24
در دیدار فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمیی با اصحاب رسانه عنوان شد؛
سرهنگ سید نوراله تقوی نژاد: دشمنان انقلاب با حماقت اعلام کردند که مردم ایران جشن های 40 سالگی انقلاب را نخواهند دید اما به کوری چشم آنها پرچم مقدس این نظام به دست رهبری اصلی آن یعنی امام زمان(عج) سپرده شود.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی به مناسبت چهلمین دهه فجر انقلاب با اصحاب رسانه دیدار کردند


سرهنگ سید نوراله تقوی نژاد در این دیدار با گرامیداشت دهه فجر، تصریح کرد: دشمنان انقلاب با حماقت اعلام کردند که مردم ایران جشن های 40 سالگی انقلاب را نخواهند دید اما به کوری چشم آنها نه تنها 40 و 400 سالگی بلکه 4هزار سالگی انقلاب ما هم جشن گرفته خواهد شد تا پرچم مقدس این نظام به دست رهبری اصلی آن یعنی امام زمان(عج) سپرده شود.
فرمانده نیروی انتطامی شهرستان بهمئی در ادامه افزودند:همیشه تاکید فرماندهان نیروی انتطامی این بوده است که اگر اعتماد بین نیروی انتطامی و اصحاب رسانه حاصل شود موفقیت های دیگری حاصل می شود
سرهنگ سید نورالله تقوی نژاد گفت:شما رسانه ها همان راویان انقلاب و راویان ۸سال دفاع مقدس که قلمی می زدند و قدمی بر می داشتند و تصویری می نگاشتند و همه برگرفته از روح تعالی و بلند است که در مجموعه راویان اون موقع بوده و نمونه خوب ان را می توان به شهید آوینی نام برد که هم در قلم و هم در قدم در ۸سال دفاع مقدس خودشان را نشان دادند .
تقوی نژاد تصریح کرد :شما به عنوان سفیران واقعی صداقت دررسطح شهرستان بهمیی هستید و انعکاس و اخبار را سرلوحه کار خودتان قرار دهید و خدمت به مردم را فراموش نکنید .
وی گفت :نیروی انتطامی سعی می کند با قوی شدن بالهای خود که یک بال رسانه ها هستند و بال دیگر مردم ، بتواند امنیت را درسطح جامعه حفط کند


مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتطامی شهرستان بهمیی گفت :  ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر و چهل سالگی انقلاب  اسلامی و حسن تقارن این دو سنت میمون و مبارک را به فال نیک می گیریم .
حجت الاسلام حبشی افزود :انقلاب اسلامی وقتی به پیروزی رسید سه مولفه و دو ابزار داشت ،یک مولفه مبارزه با استبداد داخلی بود . مولفه دیگر مبارزه با استکبار خارجی بود و مولفه سوم انقلابی بودن و ارزشهای الهی که باعث به وجود اوردن این انقلاب شد .
وی ادامه داد : دو ابزار مهم و تاثیر گذار برای به وجود امدن این انقلاب حضور پرشور مردم بود و دیگری هم رهبری مدبرانه و حکیمانه رهبر انقلاب بود که با اون روحیه حماسی خودش مدیریت کرد و منجر به پیروزی انقلاب ما در سال ۱۳۵۷شد .
حجت الاسلام حبشی گفت:نیروهای نطامی نقاط مشترکی دارند و یک نهاد اقتدار گرای نظام هستند که در مقابل تعرض و تعدی به این نظام محکم ایستاده اند و شاخص دوم ولایتمداری و دفاع از آرمانها و ارزشهای انقلاب است .
وی بیان کرد : کار نیروی انتطامی از بین مجموعه های نیروی های مسلح کاری بسیار سخت تر است و رهبر انقلاب  تعبیر  بسیار زیبای در مورد نیروی انتطامی داشتند که می فرمایند (نیروی انتطامی مجموعه ای است که مثل یک طبیب حاذق و ماهر می ماند که می خواهد یک غده سرطانی را از بدن یک بیمار در اورد و باید انقدر ماهر و تبحر در کار خودش داشته باشد که به دیگر بافتهای بدن آسیب نرساند
حجت الاسلام حبشی افزود : امروز مجرمین و متهمین در بین احاد جامعه هستند و تشخیص و برخورد با انها بسیار کار مشکلی است و نیروی انتطامی در راه ارمانهای انقلاب شهید تقدیم می کند و برای امنیت و دفاع از آرمانها سعی و کوشش فراوان دارد
در پایان از طرف فرمانده نیروی انتطامی از اصحاب رسانه شهرستان تجلیل شد

 



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*