اخبار عمومی
اعلام وصول 2
266020
تاریخ انتشار: 1397/11/16 14:37
مدیرکل کانوبن پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: لازمه‌ی کار کردن در این دستگاه اخلاق‌مداری، اخلاق باوری، دین‌باوری و دین‌مداری است، لذا باید تلاش‌های شبانه‌روزی و منطبق با اصول عینی و ارزش‌های دینی انجام دهید تا بتوانید به کمک خود، مردم و خانواده‌ها کمک شایانی به جامعه و نسل آینده خود کنیم.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، کبری اخلاقی نیا مدیرکل جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد طی آئینی با حضور محمد رضا زمردیان معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور، "رضا عسکری"، "علی کامرانی"  "مجید باقریان" از چهره‌های سیاسی اصلاح‌طلب "فرزانه آرامش" مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیرکل بهزیستی، محمود مومن نسب، مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوقی استانداری و جمعی دیگر از مقامات استانی در سالن کتابخانه های عمومی استان معارفه و از زحمات محمود پیروزه، سرپرست سابق کانون فرهنگی کودکان و نوجوانان استان تقدیر شد.


در این آئین کبری اخلاقی نیا، مدیرکل جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: پیام فتح و سفر انقلاب شکوهمند اسلامی را باغم شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) را تبریک و تسلیت می‌گویم و مقام شامخ ایثارگران، جانبازان، آزادگان و شهیدان دفاع مقدس را ارج می‌نهیم و به روح بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) درود می‌فرستیم.
اخلاقی‌نیا در ادامه افزود: پروردگار یکتا را سپاسگزارم که یک‌بار در عرصه خطیر و بنیادی فرصت خدمت به فرزندان این مرزوبوم را در نظام مقدس جمهوری اسلامی برای این‌جانب فراهم کرد، عرصه‌ای به نام فرهنگ که در همه‌ی ادوار موردتوجه همگان بوده و حساسیت ویژه‌ای نسبت به آن وجود داشته و دارد، حوزه‌ای که اثر مستقیم آن را در دیگر حوزه‌ها اعم از اجتماعی، اقتصادی و سیاسی شاهد بوده و هستیم.


مدیریت‌ها هرچند طولانی باشند اما زودگذر هستند و این گذر زمان در حوزه فرهنگ بیشتر محسوس است و همین موضوع اهمیت زنان و ارزش کار و تلاش را در این حوزه سر خم می‌کند.
از آنجایی‌که کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان یک مجموعه‌ای فرهنگی است و لازمه‌ی کار کردن در این دستگاه اخلاق‌مداری، اخلاق باوری، دین‌باوری و دین‌مداری است، لذا باید تلاش‌های شبانه‌روزی و منطبق با اصول عینی و ارزش‌های دینی انجام دهید تا بتوانید به کمک خود، مردم و خانواده‌ها کمک شایانی به جامعه و نسل آینده خود کنیم.
نظر به اینکه یکی از سیاست‌های جدید این نهاد فرهنگی، مهارت‌های اجتماعی هست لازم است بستری فراهم شود که مخاطبین این دستگاه نگاهشان به زندگی خوب باشد و آن را در دنیای واقعی تبیین کنند.
آسیب‌های اجتماعی که در این رابطه تدوین، تبیین و به‌کارگیری آموزش‌های مناسب و به‌روز برای مخاطبین دستگاه از اولویت‌های این سازمان است، در همین راستا کانون پرورش فکری کودک و نوجوان بستری را فراهم کرده تا به‌عنوان مشاور دهنده در کنار کانون پرورش فکری جهت تربیت نسلی ماهر و اثربخش قرار گیرد.


بسیار مهم است که بدانیم در تمام هدف‌گذاری‌ها، تصمیم‌گیری‌ها و برنامه‌ریزی‌هایی که صورت می‌گیرد، می‌بایست این نکته را مدنظر قرار دهیم که بافت فکری و نیازهای جامعه امروز با تحولات جامعه و پیشرفت‌های تکنولوژی مدام در حال تغییر است و برنامه‌ریزی‌های فرهنگی باید به‌صورت انعطافی توانایی این تغییرات را داشته باشد.
امیدوارم با همکاری، همیاری و همفکری اهالی فکر و اندیشه بتوانیم مجموعه‌ی کانون را که هدف آن پرورش و تربیت آینده کشور است را به سر منزله مقصود برسانیم.
در پایان از «علی‌محمد احمدی» استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مجموعه همکارانشان در استانداری، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی به این‌جانب جهت خدمت در این جایگاه نهایت تشکر و قدردانی را دارم.

ماخذ از کبنا



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*