اخبار عمومی
اعلام وصول 2
266029
تاریخ انتشار: 1397/11/17 16:45
در تیراندازی افراد ناشناس به یک تانکر سوخت‌رسان در خرم‌آباد، یک سرباز وظیفه به شهادت رسید و یک افسر انتظامی مجروح شد.

به گزارش عصر عصرجهان به نقل از سایت پلیس، سردار مهدیان نسب فرمانده انتظامی استان لرستان از درگیری پلیس با مهاجمان در خرم اباد و انفجار تانکر سوخت در این درگیری خبر داد .
اظهار داشت : ساعت 2 و 30 دقیقه بامداد امروز در بلوار شهید چاغروند خرم اباد دو نفر مسلح که اقدام به انفجار یک دستگاه بونکر حمل گاز سی ان جی کرده با واحد گشت کلانتری15شهرستان مواجه که منجر به درگیری شد .
وی افزود : در این درگیری یک نفر سرباز وظیفه(نجم الدین باوی-اهل خوزستان) به درجه رفیع شهادت نائل آمد و یک نفر از کارکنان پایور کلانتری مجروح و در بیمارستان تحت مداوا است .
فرمانده انتظامی استان ادامه داد : در این خصوص دو تیم مظنون به تعداد 5 نفر شناسایی و دستگیر که تحقیقات در این زمینه ادامه دارد


سایت خبری شاپور خواست در این خصوص نوشت: مهاجمین پس از تیراندازی کور به خودرو سوخت‌رسان پارک شده در محوطه یک پمپ بنزین در اتوبان شهید چاغروند، به سوی عومل انتظامی حاضر در محدوده نیز آتش گشودند که در جریان این تهاجم، یک سرباز وظیفه اهل استان خوزستان به فیض شهادت نائل آمد و یک افسر پلیس مجروح شد.
به گفته شاهدان، حجم انفجار خودروی سوخت رسان موجب شکسته شدن شیشه ساختمان‌های مجاور شده است.
این در حالی است که مهاجمین با سرقت یک دستگاه خودرو سواری متوقف شده در صحنه انفجار، محل حادثه را ترک و متواری شدند.
به گفته منابع بیمارستانی، حال عمومی افسر مجروح شده رضایت بخش است و کادر درمانی در حال انجام اقدامات لازم پزشکی هستند.
هنوز انگیزه مهاجمان مشخص نیست اما، عوامل امنیتی و انتظامی حاضر در محل وقوع جرم، در حال بررسی این حادثه هستند.
مراسم تشییع شهید نظم و امنیت سرباز وظیفه نجم الدین باوی در ستاد فرماندهی انتظامی استان لرستان با حضور سردار مهدیان نسب و دیگر مسئولان انتظامی و  نظامی و دیگر ادارات استان



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*