اخبار عمومی
اعلام وصول 2
266041
تاریخ انتشار: 1397/11/17 17:41
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام استان تهران گفت: فروش اینترنتی گوشت تنظیم بازاری با کدملی و کدپستی آغاز شد و دو فروشگاه جدید هم به زودی اضافه می‌شود.

رضا سالمی مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام در گفت‌وگو با فارس اعلام کرد: فروش اینترنتی گوشت تنظیم بازاری آغاز شد و امیدواریم که این روش نحوه توزیع گوشت در بازار را سامان بدهد.
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام گفت: فروشگاه اینترنتی «بروزرسان» فروش اینترنتی را از امروز آغاز کرد و با دو فروشگاه اینترنتی به نام‌های «یخچال» و «مسترقصاب» هماهنگ می‌کنیم که آنها هم فروش اینترنتی گوشت تنظیم بازاری را آغاز کنند.
توزیع گوشت تنظیمی بازاری چند ماهی است در کشور آغاز شده و در مکان‌های محدودی عرضه می‌شود که صف‌های طویلی هم برای گرفتن گوشت تنظیم بازاری ایجاد می‌شود، این نحوه توزیع در چند وقت گذشته نارضایتی بین مردم ایجاد کرد.
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام گفت: نحوه توزیع به این شکل است که مردم می‌توانند با مراجعه به این سایت‌ها و با وارد کردن کدملی و کدپستی  محصولات پروتئینی مانند گوشت قرمز، مرغ، تخم‌مرغ را درخواست کنند و در حداقل زمان به آدرس آنها ارسال خواهد شد.
به گفته سالمی در این روش مشکلات عرضه و تقاضا و دلالی برطرف خواهد شد و توزیع اینترنتی در کنار سایر روش‌های ستاد تنظیم بازار برای گوشت تنظیم بازاری انجام می‌شود.
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام گفت: کسانی که در این سامانه ثبت‌نام می‌کنند هر ماه یک بار اجازه ورود به این سامانه با همان کد ملی و کدپستی داده می‌شود و قیمت گوشت منجمد گوساله ۲۹ هزار تومان و گوسفندی با توجه به قطعات و کشور واردکننده از ۳۶ تا ۴۴ هزار تومان عرضه می‌شود و بسته‌های تحویلی ۱.۵ تا ۲ کیلوگرم است.
از مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام استان تهران درباره طرح توزیع گوشت به جامعه هدف، تحت پوشش کمیته امداد و دهک‌های پایین سوال شد و گفت: این طرح در دستور کار است و قرار است به زودی توزیع کالا به این قشر از جامعه با کارت یارانه‌ای داده شود.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*