اخبار عمومی
اعلام وصول 2
266055
تاریخ انتشار: 1397/11/21 02:42
مردان و زنان از پیر جوان همه پدر و مادر و خواهر و برادر این شهدا بودند و در رثای آنان و بانو فاطمه زهرا (س)گریستند

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) پیکر مطهر دو شهید گمنام تازه تفحص شده در روستای شاه ابوالقاسم از توابع شهرستان رامهرمزبا حضور جمع کثری از مردم، خانواده های شهدا و ایثارگران، امام جمعه رامهرمز، سردار سرتیپ احمد خادم سیدالشهدا فرمانده قرارگاه جنوب (کربلا)، نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس و مسئولان شهرستان رامهرمز تشییع و به خاک سپرده شد.
بنا به گزارش دریافتی پیکر مطهر این دو شهید گمنام ساعت 30/13 روز شنبه 97/11/20 از میدان آزادی شهر رامهرمز به سمت روستای شاه ابوالقاسم تشییع و در میان حزن و اندوه مردم به خاک سپرده شد.
مردم حاضر در مراسم با وجود بارش باران بیش از یک ساعت در  این آئین حضور داشتند تا این لاله های گمنام و به عبارت بهتر شهدای خوشنام به خاک بسپارند


گزارشگر ما افزود مردان و زنان از پیر جوان همه پدر، مادر، خواهر و برادر این شهدا بودند و در رثای آنان و بانو فاطمه زهرا (س)گریستند

 

 

سردار سرتیپ احمد خادم سیدالشهدا رئیس هیات رزمندگان اسلام خوزستان در مراسم تشییع شهدا، اظهار کرد: شهرستان رامهرمز با قریب 430 شهید و 95 شهید بخش سلطان آباد و شهدای منصوب به روستای شاه ابوالقاسم، امروز مهمان دو شهید گمنام هستند. ولایت‌مداری شهدا عامل پیروزی ملت ایران در انقلاب اسلامی بود.

وی افزود: حضرت فاطمه (س) در راه ولایت‌پذیری شهید شد. فاطمه‌ای که بین درودیوار دست و بازوی او را شکستند ولی دست از ولایت برنداشت و تا لحظه آخر از ولایت و امام دفاع کرد.
سردار خادم سیدالشهدا با اشاره به اهمیت استقامت در سخنان پیامبر، عنوان کرد: در این 40 سال انقلاب اسلامی استقامت کردیم و این شهدا بودند که ما را پیروز کردند. اگر در جهان اسلام آزادگی است و در مقابل استکبار ایستادیم، به واسطه این شهداست.
وی گفت: شهدا برکت جمهوری اسلامی و جهان اسلام هستند. همان‌طور که این ۴۰ سال در مقابل تهدیدها فتنه‌ها و بحران‌ها پیروز شدیم در آینده نیز پیروز خواهیم شد.
 رئیس هیات رزمندگان اسلام خوزستان با اشاره به نابودی داعش به دست شهدای مدافع حرم، اظهار کرد: امروز موشک‌هایی که در اختیار ماست با برد و سرعت بالا، قدرت تخریب بسیار بالایی را دارند و ایران را به یکی از قدرتمندترین کشورهای منطقه تبدیل کردند.
وی گفت: در شرایطی اقتصادی اکنون اگر بار دیگر دست در دست هم دهیم و به فرمان رهبری پیرو الگوی اقتصاد مقاومتی باشیم می‌توانیم از جنگ اقتصادی هم پیروزمندانه خارج شویم.
روستای شاه ابوالقاسم محل خاکسپاری دو شهید گمنام از توابع بخش سلطان آباد شهرستان رامهرمز است و در مسیر جاده ترانزیتی اهواز به شیراز قرار دارد

 



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*