اخبار عمومی
اعلام وصول 2
266057
تاریخ انتشار: 1397/11/20 13:50
سید قدرت الله حسینی اینبار قبل از مراجعه به بدنه مردمی خود و لایه های اجتماعی به یارگیری موافقان سابق تاجگردون که امروز نقش منتقد پیدا کرده روی آورده که بنظر می رسد در این مسیر توانسته خوب پیش روی کند

عصرجهان-

یارگیری حسینی از اردوگاه تاجگردون/ تاجگردون تنها می شود
باران اندیشه در کوتاه نوشتی آورده است؛
زمزمه هایی در فضای سیاسی گچساران و باشت به گوش می رسد که برخی یاران و حامیان سیاسی تاجگردون به رقیب جدی او یعنی سیدقدرت الله حسینی تمایل پیدا کرده  که قرار است در انتخابات آتی از او حمایت کنند.
از افرادی چون برادران دلاویز، سید ظهیرالدین پورالحسینی ، محمود اسدپور، مسعود ظفری و سید ناصر حسینی نام برده شده که البته نمی توان آن را کامل تایید کرد و نمی توان آن را رد کرد.
بهرحال در این افراد که هر کدام در طوایف خود از نفوذ و اعتبار خوبی برخوردار هستند انگیزه های لازم جهت تنها گذاشتن غلامرضا تاجگردون دیده می شود.
اما ظاهرا سید قدرت الله حسینی اینبار قبل از مراجعه به بدنه مردمی خود و لایه های اجتماعی به یارگیری موافقان سابق تاجگردون که امروز نقش منتقد پیدا کرده روی آورده که بنظر می رسد در این مسیر توانسته خوب پیش روی کند/زاگرس تایمز


احتمال تغییر برخی از بخشداران استان کهگیلویه و بویراحمد
شنیده ها حاکی از آنست که بخشدار مارگون، بخشدار مرکزی بویراحمد، بخشدار مرکزی گچساران و مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد به زودی با کرسی ریاست وداع خواهند کرد
نوذر شبرنگ گزینه بخشدار مرکزی گچساران می‌باشد
پروانه پناهپوری گزینه تصدی مدیرکلی ورزش و جوانان است

جلسه اصولگرایان گچساران با حضور خورشیدی
همایش انقلاب اسلامی، فرصت‌ها و چالش‌ها یکشنبه 21 بهمن‌ماه 97 در حسینیه بهبهانی‌ها با سخنرانی احمد خورشیدی، دبیرکل جمعیت خدمتگزاران انقلاب اسلامی و کارشناس مسائل استراتژیک سیاسی و اقتصادی برگزار می‌شود. خورشیدی که در سال‌های اخیر همواره به موضوعات مختلف کشور و استان و به ویژه شهرستان‌های گچساران و باشت ورود کرده ، برای حضور در این همایش وارد گچساران شد و مورد استقبال نیروهای اصولگرا قرار گرفت. او در بدو ورودش به گلزار شهدای گچساران رفت و به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.
خورشیدی در ادامه سفرش به گچساران شامگاه شنبه (20 بهمن‌ماه 97) در محل سابق ستاد انتخاباتی فولادی‌وندا در دوگنبدان مهمان اصولگرایان و هوادارانش بود.
در این مهمانی برخی از حاضرین از جمله یدالله مرادی سخنرانی کرد.

توضیحات «رئیس دامپزشکی گچساران» در باره پیدا شدن لاشه الاغ در یکی از محلات

تصاویری در فضای مجازی دست به دست می‌چرخد که در یکی از مناطق گچساران لاشه‌های الاغ پیدا شده و به همین منظور با امید افشاری‌نژاد رئیس اداره دامپزشکی گچساران گفت‌وگویی کردیم که از نظر خوانندگان می‌گذرد.
افشاری‌نژاد می‌گوید: مسوولان نظارت اداره دامپزشکی گچساران امروز کلاً تمام قصابی‌ها و رستوران و هتل‌ها را مورد بازرسی قرار داده و هیچ مورد مشکوکی پیدا نکرده است.
وی افزود: هیچ موردی رسماً به ما گزارش نشده است و همکاران بنده که متوجه عکس‌ها در فضای مجازی شده‌اند به طور خودجوش تمام قصابی‌ها و هتل‌ها و رستوران‌ها را مورد بازرسی و بازدید قرار دادند و هیچ مورد مشکوکی پیدا نکرده‌اند.
افشاری‌نژاد با قدردانی از رسانه‌ها، افزود: باید با کسانی که به شایعات همچنینی دامن می‌زنند و امنیت غذایی مردم را زیر سوال می‌برند، مقابله کرد.
رئیس اداره دامپزشکی گچساران با بیان اینکه بنده هم تصاویر را در فضای مجازی دیدم و چیزی مشخص در آن معلوم نیست، تاکید کرد: همکاران بنده روزهای آینده هم به طور جد بازار را مورد بازرسی قرار می‌دهند.
کبنا



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*