اخبار عمومی
اعلام وصول 2
266063
تاریخ انتشار: 1397/11/22 00:46
کاخ سفید به دنبال فردی است که برنامه روزانه رئیس‌جمهوری آمریکا را برای وبسایت خبری آکسیوس افشا کرده است.

به گزارش ایسنا، پایگاه خبری پولیتیکو گزارش داد که این تحقیق داخلی که از سوی مایک مولوینی، رئیس دفتر کاخ سفید و دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا تأیید شده متمرکز بر دفتر آی. تی کاخ سفید است.
یکی از مقام‌های کاخ سفید گفته است که مقصر این اقدام احتمالاً یکی از کارمندان دولتی است که در کاخ سفید مشغول است و کسی نیست که رئیس جمهوری برای امور دولت در نظر گرفته است.
کاخ سفید اخیراً از این افشاگری به شدت انتقاد کرده بود. این افشاگری نشان می‌داد ترامپ ۶۰ درصد از زمان خود را در سه ماه گذشته به بطالت گذرانده است.
مادلین وسترهوت، مدیر اجرایی فعالیت‌های دفتر بیضی کاخ سفید در واکنش به این خبر در توئیتی نوشت: این یک نقض اعتماد بی‌شرمانه است. چرا در این افشاگری به صدها تماس و دیدار رئیس جمهوری اشاره نشده است. این رئیس جمهور بیش از هر ریئس‌جمهوری در تاریخ اخیر آمریکا سخت برای مردم کار می‌کند.
معاونان کاخ سفید به پولیتیکو گفته‌اند که ترامپ مدت زیادی از زمانش را در روز صرف تماشای تلویزیون، صحبت با تلفن، مطالعه روزنامه و حضور در شبکه‌های اجتماعی می‌کند.
درحالیکه منتقدان از این افشاگری استفاده کرده و گفته‌اند که این اثباتی بر تعلل ترامپ برای انجام کارهایش است، کاخ سفید می‌گوید که این زمان به اصطلاح به بطالت گذرانده شده برای حفظ روابط با کنگره و اجرای قوانین صرف شده است.
دیوید اوربان، یکی از مشاوران سابق کمپین انتخاباتی ترامپ گفت: ترامپ از زیر کار در نمی‌رود. او کار می‌کند. او کسی نیست که دست روی دست بگذارد.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*