اخبار عمومی
اعلام وصول 2
266075
تاریخ انتشار: 1397/11/22 20:59
معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد خبر داد
معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدارس نوبت صبح بویراحمد و دنا به دلیل بارش برف تعطیل هستند و‌ادارات با دو ساعت تاخیر شروع به کار می‌کنند.

عصرجهان-عزیز فیلی در نشست اضطراری ستاد مدیریت بحران استان، اظهار داشت: پلیس راهور نسبت به ساماندهی ورودی پلیس راه  گچساران_شیراز اقدام کرده تا از بروز هرگونه حادثه رانندگی جلوگیری شود.


معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه صدا و سیما و هواشناسی باید وضعیت هوا را به موقع اطلاع رسانی کنند، عنوان کرد: بخشداران از هرگونه اطلاع رسانی بدون هماهنگی با فرمانداران خودداری کنند.
وی افزود: مسئولان آموزش و پرورش، صدا و سیما و فرمانداران برای جلوگیری از سردرگمی مردم قبل از تشکیل جلسه مدیریت بحران از اطلاع رسانی در خصوص مدارس خودداری کرده و مردم تنها اخبار را از طریق صدا و سیما و رسانه های رسمی و مرجع پیگیری شوند.
فیلی با اشاره به وجود ترافیک در محور یاسوج- بابا میدان خواستار همکاری تمامی دستگاه های خدمات رسان با اداره کل حمل و نقل جاده ای شد و گفت: امروز بر اثر سقوط سنگ ۵۰ تنی برای ساعتی این محور مسدود شده بود که خوشبختانه هیچگونه خسارت جانی و مالی در پی نداشت و اکنون این مشکل رفع شد.
معاون عمرانی استاندار از تعطیلی مدارس شهرستان های بویراحمد، دنا و روستاهای بخش دیشموک در هر ۳ مقطع در شیفت صبح فردا خبر داد و افزود: مدارس این مناطق در شیفت عصر فردا باز هستند.
وی بیان کرد: به علت ریزش برف و باران فردا ادارات شهرستان بویراحمد با ۲ ساعت تاخیر شروع به کار می کنند.
فیلی گفت: برف روبی و نمک پاشی معابر شهری از سوی شهرداری ها انجام شود.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*